Vogel's Wall support LCD / Plasma EFW 6345

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's Wall support LCD / Plasma EFW 6345 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

bschuurman 24-02-2014

Niet geschikt voor de ue46f6640ssxxn van samsung. Na montage blijkt dat de onderste horizontale balk over de stekker aansluiting en de scart aansluiting van de tv loopt. Geen aanrader dus.

Arual 25-02-2014

Ik heb hetzelfde meegemaakt met een andere beugel en samsung tv. Volgens de site van Vogels was de beugel geschikt voor deze tv. In de praktijk bleek de middenbalk precies over de aansluitingen te komen. Ik heb hierover contact gehad met Vogels en zij hebben mij een accessoire gestuurd waarmee je de tv kan kantelen. Hierdoor ontstaat er net genoeg ruimte. Niet zo straks als ik had gewild, maar wel netjes van Vogels.

M.F. Hansmann 12-05-2012

Zeer solide en oerdegelijke muurbeugel, wel erg zwaar,
maar je kunt er een olifant aan hangen bij wijze van spreken. Montage lijkt in eerste instantie wat ingewikkeld, maar toch redelijk eenvoudig. Vanwege het
gewicht en de grote is het wel verstandig om het met z'n tweeen te bevestigen. Eenmaal klaar zeer gemakkelijk en onverwoestbaar.

vraag123 04-05-2012

Eerst de EFW 8345 gekocht, de tv was ruim 20cm of meer van de muur af. Vond dat niet mooi. retour plasmadiscounter. Netjes afgehandeld!

Vervolgens getwijfeld tussen de Wall 1345(nieuw model) en de EFW 6345. Toch maar het oudere model genomen. En echt blij!

Geen waterpas bijgeleverd en bij het monteren moet iemand je helpen(de beugel is zwaar).

Een aanrader!

Arual 09-11-2012

Hoi,
Je geeft aan dat je eerst de EFW 8345 hebt gekocht. Ik overweeg om deze te kopen, maar vond je opmerking over de afstand tot de muur opvallend.
Volgens de specificaties van Vogels zou de min. afstand tot de muur van de EFW 8345 103 mm zijn en van de EFW 6345 98 mm. Een verschil van 5mm leek mij te verwaarlozen t.o.v. het voordeel van de 8345 dat je de tv haaks op de muur kan draaien.
Heb je een verklaring waarom de afstand tot de muur bij jou groter was/leek?

N.D.J. 11-10-2012

Waarop baseerde u uw keus om toch het oude model te nemen? Ik twijfel momenteel ook tussen het oude en nieuwe model, er zijn nog geen reviews over het nieuwe model, dus moeilijk kiezen. Wellicht kan uw antwoord mij helpen:)

b. vaneersel 26-02-2012

prachtig solide steun, zoals vaak gemeld in de reviews.Ook vaak gemeld, het gedoe met monteren.Ik ben niet echt onhandig, maar de voorschriften gaan uitsluitend via afbeeldingen, waarvan er minstens 2 onjuist waren.Een over het monteren van de horizontale steunen op de tv, waar 1 gaatje extra ruimte genomen moet worden en de mal voor de boorgaten kwam niet overeen met de geleverde steun. Je moet alles dus controleren voor je definitief gaat plaatsen en boren.Eigenlijk erg zwak voor de fabrikant van zo'n uitstekend product. Bij Vogel's waren ze hiermee niet bekend!

Ron8471 08-01-2010

Als eerste een zeer snelle levering door Digideals. Het monteren van de beugel is opzich niet zo lastig (ik heb geen technische achtergrond), maar je moet er wel de tijd voor nemen om de handleiding goed door te nemen en de tijd om de beugel te monteren. Waar je goed op moet letten is welke kant de beugel moet uitdraaien, anders draait de beugel de verkeerde kant op. Zeer handig is de waterpas in de beugel om deze recht op te hangen. Je moet zeker met zijn tweeën zijn om de beugel aan de muur te bevestigen, want deze is bijzonder zwaar. Als de beugel een maal hangt is het een zeer degelijke en kwalitatief goede beugel. Ik heb een 42" plasmascherm er aan hangen, maar het in de juiste stand brengen gaat zeer makkelijk en de tv blijft ook in de gekozen stand hangen. Als ik de tv niet gebruiik hangt deze weer plat tegen de muur en is deze geborgd zodat de tv niet zomaar van de muur kan komen. Ik ben blij met de keuze voor deze beugel en de beugel zal mij wel overleven zo degelijk.

cvandijk 20-03-2009

Wat een degelijke muurbeugel. Het gewicht verraadt al de robuustheid. Ik de Sony KDL 40Z4500 aan deze muurbeugel gehangen, zonder problemen met alle in -en uitgangen vrij aan de achterzijde van de TV.
Bij de muurbeugel wordt een groot assortiment aan schroeven geleverd voor de montage van allerlei verschillende typen TV's. Lijkt in eerste instantie verwarrend, maar na raadplegen van het duidelijke montagevoorschrift (goede afbeeldingen!!) blijkt dat er maar een paar schroeven gebruikt hoeven worden. Eenmaal aan de muur bevestigd maakt deze muurbeugel zijn flexibiliteit waar; de TV kan in alle standen gehangen worden. Een goede prijs/kwaliteit verhouding !!

janmaarssen 28-01-2009

Deze muurbeugel is zeer makkelijk te monteren. Ik was in eerste instantie wat terughoudend omdat ik bang was dat de horizontale beugels aan de achterzijde de ingangen van de tulpstekkers,de hdmi-stekkers etc zouden blokkeren. Dit was/is niet het geval! Je kunt de beugel aan de achterzijde zelf zo plaatsen dat de ingangen vrij blijven. Ik heb hem gebruikt voor de Philips 42PFL9803. Prima,degelijk en functioneel! De beugel heeft voor montage schroeven/pluggen (doorsnee 10) bijgeleverd, tevens allerlei schroeven voor in de TV. Kabels makkelijk weg te werken.

spak 25-01-2009

ambivalentie: veel degelijkheid en weinig mogelijkheid voor aanpassing

Nelissuh 12-06-2008

Ik gebruik de Volgels EFW 6345 voor mijn 37 plasma TV.

Met deze wandbeugel komt de tv in ingeklapte toestand ca 10 cm van de muur af, dat is ongeveer gelijk aan de afstand die de tv van de muur af komt met de standaard voet. Daarnaast kan de tv gedraaid en gekanteld worden zodat ook onder een hoek tv kan worden gekeken.

De beugel is enorm degelijk. Scharniergewrichten zijn geheel spelingsvrij en alles voelt kwalitatief hoogwaardig aan. Dat is ook merkbaar aan het gewicht. Hij is bijna even zwaar als de TV die er aan hangt, montage moet dan ook met 2 man gebeuren.

Bediening gaat wonderbaarlijk soepel. Bewegen gaat bijna zonder kracht. Toch blijft de TV in alle standen goed staan. Er is duidelijk veel aandacht besteed aan het ontwerp. Daarnaast is hij erg netjes afgewerkt, met o.a. een ingebouwde kabelgoot.

Ik vind de stevige prijs dan ook zeker gerechtvaardigd.