Vogel's VFWE552RC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's VFWE552RC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Marie-Claire Nieskens 07-09-2020

fijne beugel slechte service

Geschreven voor: Vogel's VFWE552RC

Fijne beugel, wel complex met ophangen. En nu we hem enkele jaren hebben werkt de afstandbediening ineens niet meer. gebeld met Vögel tja is oud moet u maar een nieuwe kopen.
Bah bah super duur ding koop je niet zomaar nu Vögel (45 jaar bestaan maar geen service)

Electrosote 23-08-2020

herstelling beugel

Geschreven voor: Vogel's VFWE552RC

de beugel werkte goed, maar nu er problemen optreden kan niemand helpen zelf de constructeur niet (enige wat ik te horen krijg is : we hebben andere modellen) ; service = 0

mbra 19-03-2009
Geschreven voor: Vogel's VFWE552RC

Ideale beugel, voor iedereen die vanuit de luie stoel z'n tv wil verstellen. Montagetijd ca. 20 minuten met 2 personen. Gebruik hem zelf voor een Samsung LCD LE37A552 en kan daarbij ook de bekabeling goed kwijt.

P Wagenaar 31-12-2008

Makkelijk op te hangen.

Kabels blijven wel goed zitten,
met Samsung LE40M86BD.

Kost wat maar dan heb je ook top kwaliteit.

Tot nu toe nog niks negatiefs
bemerkt.

Dick B 22-08-2008
Geschreven voor: Vogel's VFWE552RC

deze electrische muurbeugel, is erg gecompliceerd uitgevoerd, het is nauwelijks mogelijk om aan de achterzijde kabels in de daarvoor bestemmende kontakten te stoppen, en als ze er al in zitten kunnen deze vrij makkelijk breuk opleveren door het heen en weer gaan, sommige aan sluitingen zijn totaal onbereikbaar als het lcd scherm al is geplaatst aan de beugel. kortom hopeloos.