Vogel's EFW 6305

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's EFW 6305 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jer1987 26-08-2010
Geschreven voor: Vogel's EFW 6305

Geweldig heb er 50 euro voor betaald en de orginele beugel van me tv was iets van 400.
Heb er een 65 inch tv aan hangen en kan ook nog perfect bij me aanslutingen. Wat ook heel mooi is,is de site je kan zou kijken of die op je tv past.

HaZee 07-12-2009
Geschreven voor: Vogel's EFW 6305

Helemaal top. Montage aan de muur en op de achterkant van de TV was eenvoudig. Ben wel een pietje precies dus was niet echt 5 minuten werk oid, maar het resultaat is er ook naar!

Parvus 12-01-2009
Geschreven voor: Vogel's EFW 6305

Deze muurbeugel past inderdaad goed op mijn tv, zoals aangegeven op de site van Vögels. Bijgeleverd is een grote batterij bouten, ringetjes en spacers waarvan 90% meteen weg kan. Merkwaardig genoeg passen de ringetjes niet om de bouten. Zonder ringen werkt het verder ook prima. In de ietwat cryptische installatie instructie staat aangegeven dat je met een steeksleutel de zware bouten wel in de muur moet krijgen, maar door de vorm van de beugel heb je ècht een dopsleutel nodig anders krijg je de laatste cm de muur niet in. Afgezien daarvan is installatie geen probleem en hangt alles heel degelijk. Ondanks dat alles goed is aangedraaid helt het scherm net iets naar voren. Mijn vriendin heeft het nog niet gezien dus het valt pas op als je erg kritisch kijkt.
Ben over het eindresultaat wel tevreden, maar vind de winkelprijs erg hoog. Heb deze online gekocht, dat ging allemaal soepeltjes.

edwin71 13-12-2008
Geschreven voor: Vogel's EFW 6305

Muurbeugel is redelijk simpel te monteren aan de muur. let op bij de montage van de twee horizontale railen aan de anchterkant van je plas/lcd tv. het kan zijn dat de rail precies, oals bij mij, gelijk komt met de coax tv aansluiting. Hierdoor is het niet mogelijk om na montage de stekker erin te steken. Tip: kijk indien mogelijk of de rail een lager of hoger gemonteerd kan worden. Zelf kon ik het oplossen door eerst de coax stekker in de plasma te steken en daarna de rail te monteren. Verder valt het mij op dat de plasma boven iets naar voren helt, (boven aan de rail zit een uitsparing hierdoor komt hij iets verder van de wand dan de onderkant) hierdoor wordt de constuktie minder srak. Tevens vind ik dat de prijs best wel wat hoog is. hangt verder wel goed.