De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HQ FSB07B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan Bro1 13-08-2014
Geschreven voor: HQ FSB07B

Ik zocht een muurbeugel, maar was niet van plan er veel geld aan te besteden. Zag deze muurbeugel en het leek me een stevig ding. Zondagavond om 20.00u besteld, op maandag om 10.00u stond de bezorger al voor de deur.
Stevige stalen beugel, met kunststof afwerkkappen waarbij de bedrading in de kunststof kappen kan worden weggewerkt.
Installeren was een makkie. bedrading in de kappen leggen en dichtklikken, ziet er perfect uit.
Waster vervanging van een oude beeldbuistelevisie die nog was geïnstalleerd op een Vogel-beugel, die jaren geleden al een veelvoud kostte van deze beugel, maar beslist niet steviger of mooier was.
Als je een mooie stevige tweearmige beugel zoekt, stop maar met zoeken, prima ding.