De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PMF 350 CES op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pieter 15-08-2016

Handige tool voor precisie werk

Geschreven voor: Bosch PMF 350 CES

Ik heb de multitool nu een aantal maanden in mijn bezit en heb er verschillende werkzaamheden mee gedaan, oa het zagen van dun staalplaat, hout, PVC en het schuren van houten panelen.
Ondanks de wat grote afmetingen en het gewicht vond ik de multitool goed hanteerbaar.
De schuurpads blijven goed verbonden met de schuurtool, iets wat bij de vorige multitool van Bosch nog wel eens mis ging, verder moet je goed kijken welke tool je koopt voor welke werkzaamheden, de multitool is zeer geschikt voor kleine precisie werkzaamheden en het schuren van vlakken, wil je echter in steen frezen neem dan een slijper en slijpschijf.
Jammer i9s wel dat de tools van de vorige uitvoeringen weer niet passen op dit model van Bosch, gemiste kans.

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Handelbaar
  • wisselen van tools
  • voor veel geschikt

Minpunten

• Gewicht
  • afmeting

JvU82 15-05-2016

Bosch PMF 350 CES essentiele tool voor de veelzijdige klusser

Geschreven voor: Bosch PMF 350 CES

De Bosch PMF 350 CES is een prachtige tool om te gebruiken bij iedere klus. Schuren, zagen en slijpen kunnen moeiteloos gedaan worden. Door het Starlock systeem kun je snel wisselen van gereedschap zodat je altijd het perfecte gereedschap hebt. De verlichting zorgt er ook nog eens voor dat je nooit meer in je eigen schadow werkt en altijd goed zicht hebt op je werk.
Ik kan de tool niet meer missen bij welke klus dan ook!!

Bart 02-05-2016

Stille en sterke multitool

Geschreven voor: Bosch PMF 350 CES

Zeer blij met deze multitool. Vergeleken met mijn vorige multitool is deze veel stiller. Door de extra greep ligt hij ook goed in de hand om nauwkeurig te kunnen sturen bij het zagen.
De led verlichting zorgt ervoor dat je ook bij donkere plekken kan zien wat je doet.

Els 30-04-2016

Krachtige multitool

Geschreven voor: Bosch PMF 350 CES

Prachtige multitool, met veel kracht en werkt precies! Het apparaat is licht in de hand en trilt niet. Overtreft mijn verwachting en zaagt moeiteloos overal doorheen.

Leon 30-04-2016

Flexibele topper

Geschreven voor: Bosch PMF 350 CES

Het apparaat zaagt moeiteloos door metaal en zelfs laminaat. Wisselen van hulpstuk gaat met 1 klik en je kunt meteen schuren wat je gezaagd hebt.