De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Crock-Pot Express op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Truus 28-12-2020

alleskunner

Geschreven voor: Crock-Pot Express

Wat een briljant apparaat is dit: bakken, stoven, koken, slow cooker, snelkookpan etc. : echt alles in 1. Nog nooit zo blij geweest met een keukenapparaat! Neemt de plaats in van alle losse apparaten en deze (snelkookpan, slowcooker, braadpan, soeppan) zijn dus gelijk naar de kringloopwinkel gebracht. Het apparaat staat mooi op mn aanrecht en is heel makkelijk schoon te houden. In een opwelling gekocht (ik zocht een stoompan) en ik ben er echt superblij mee!

Pluspunten

• alleskunner
  • komt in de plaats van andere losse apparaten
  • mooie uitstraling, goed schoon te maken
  • eenvoudig te bedienen
  • alles lukt in deze cooker

Minpunten

• geen minpunten ontdekt

Kees 27-10-2020

Aanrader

Geschreven voor: Crock-Pot Express

Lang zitten twijfelen over de aanschaf van een multicooker. Nadat ik deze multicooker gebruikt zag worden in masterchef Australië heb ik de stap genomen. Vorige week kreeg ik hem binnen en gelijk aan de slag gegaan. Wat een wereld machine spareribs in 17 minuten klaar en supermacht, ook stoofvlees boterzacht in 1 uur. Al met al een aanrader.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Makkelijk schoon te houden
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Teksten in het Engels

Diana 26-02-2019
  • Product gekregen

Veelzijdige keukenhulp

Geschreven voor: Crock-Pot Express

Dit is een alleskunner, het is een slowcooker, stoompan en een elektrische snelkookpan. Met 12 verschillende functies kun je het zo gek niet bedenken wat je hier niet in kan maken, van vlees tot soep, van rijst tot yoghurt. Je kan in de pan het vlees al voor het garen aanbraden. De vooraf ingestelde programma's kan je gebruiken maar ook zelf tijd en temperatuur handmatig instellen. Deksel kan pas worden geopend wanneer alle druk is verwijderd.
De pan heeft een vertraging timer functie en warmhouder functie. Makkelijk, snel (of juist slow) maar gezond koken.

Pluspunten

• Slowkoken
  • Express koken
  • Digitaal scherm
  • Makkelijk te reinigen