Bosch AutoCook Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch AutoCook Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Miejans 06-09-2020

Zéér moeilijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Ik heb dit apparaat een 2-tal jaar geleden gekocht, en ik kan er echt gene weg mee.
Het is alleen gemakkelijk (lees, te doen) indien je een recept uit het kookboekje volgt. Indien je zelf iets wil bereiden, is het voor mij niet evident. Ik ben zeer ontgoocheld, en had het me veel beter voorgesteld. Jammer, voor deze toch hoge prijs.

Chin 31-10-2019

Slechte duurzaamheid

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Hoe kan dit product Beste reviewed jan 2019 zijn? Zeker 1x gebruikt en daarna een paar lovende woorden geschreven... Wij hebben deze Bosch reeds 2 keer gekocht en beide keren binnen 2 jaar kapot (eerste door versleten ventilator en 2e geeft een code E5). Helaas kan je in NL/EU bijna geen hoge druk rijstkokers kopen en deze Bosch leek het perfecte model te zijn maar helaas een enorme miskoop, zeker gezien de hoge aanschafprijs.

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Prijs

Dennis B 17-01-2019

Mooi product met veel opties. Goede handleiding.

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Het product is een fantastische aanvulling om mijn kookkunsten uit te voeren. Hij ziet er prachtig uit maar is ook heel fijn om mee te werken. Je moet wel even de tijd nemen om het apparaat te leren kennen omdat er heel veel functies zijn. Ik heb nog niet alle functies kunnen uitproberen maar dat zal zeker niet lang op zich wachten. Ik ben vooral nu taart en koekjes en cake aan het bakken met mijn kinderen en die smaken overheerlijk. Met dit product kan je ook weinig fout doen. Enige minpunt wat ik tot nu toe heb is dat het beloofde receptboek niet was meegeleverd. En in een aantal recensies te lezen was ik niet de enige. Maar dat zegt natuurlijk niks over het product zelf. Ik kan het helaas niet vergelijken met andere apparaten. Ik vond het erg ingewikkeld in het begin maar na een tijdje oefenen weet je precies wat je moet doen. Daarom krijgt dit product van mij een 8. Ik ben er super blij mee en het is een echte aanrader als je houd van makkelijk en eenvoudig koken.

Pluspunten

• Mooi design.
  • Veel mogelijkheden.
  • Goede handleiding ook in het Nederlands.
  • Prijs kwaliteit verhouding optimaal.
  • Handige display.

Minpunten

• Geen receptenboek meegeleverd.
  • In begin gebruik erg moeilijk door vele functies.

Maria 11-01-2019

Mooi degelijk en handig

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Het leek mij een handige pan die zelf kan koken. Ik start hem , hij doet het en stopt vanzelf. Niet aanbranden, kan warmhouden, snelkoken, stomen, sudderen en bakken en nog meer maar dat moet ik nog ontdekken.
Geen gas maar inductie.

Pluspunten

• Stevige grote pan en onderdelen.
  • Handig hengsel om te dragen en te verzetten.

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Yvonne 06-01-2019

vertrouwen

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Ik heb voor deze multicooker gekozen omdat ik op zoek was naar een slowcooker en met dit apparaat is dat ook mogelijk en zo nog veel meer. Ik heb het meteen uitgeprobeerd met de stew functie en het gerecht was goed gelukt. Het is even wennen met de functie, maar door het meegeleverde receptenboek heb ik er veel vertrouwen in dat ik er veel gebruik van ga maken. Ik kijk er naar uit om van alles in het apparaat klaar te zetten en dat het kookt terwijl ik weg ben en dat het gerecht klaar is als ik thuis kom.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • eenvoudig te bedienen
  • eenvoudig te reinigen

Fred 03-01-2019

Fantastisch apparaat voor thuiskoks

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Ik was op zoek naar een multicooker die veel van mijn bestaande apparatuur zoals een slowcooker, rijstkoker en snelkookpan kon vervangen. Dat kan met de Bosch AutoCook wat flink wat ruimte bespaart. Alle gerechten die ik er tot nu toe in heb gemaakt waren zonder uitzondering een succes. Het grote voordeel is dat het eigenlijk niet kan mislukken. Het brandt niet aan, en als het klaar is wordt het gerecht warmgehouden. Ideaal als je steeds wordt onderbroken tijdens het koken door een baby.
Ik heb een andere multicooker geprobeerd van een goedkoop merk, maar daarvan waren de instructies zo onduidelijk dat dat geen succes was.
Het enige nadeel is dat het per kookstand verschilt hoe lang je de bereiding kunt uitstellen. Havermout (porridge) bijvoorbeeld kun je maar 2 uur vantevoren uitstellen (i.v.m. voedselveiligheid), dat had ik graag wat langer gezien.

Pluspunten

• Gerecht brandt niet aan
  • Veel instelmogelijkheden
  • Redelijk makkelijk schoon te houden
  • Warmhoudfunctie
  • Maakt andere apparatuur overbodig

Minpunten

• Bepaalde kookstanden zijn beperkt uit te stellen
  • Gewichtstoename omdat het zo lekker is ;-)

Raivo Lasmanis 31-12-2018

Goede assistent in de keuken!

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Ik werk veel. Ik heb niet veel tijd om te koken. Ik vond deze keukenassistent op internet. Een groot aantal programma's stelt u in staat verschillende gerechten te bereiden.

Pluspunten

• 50 programmas
  • lunch of diner is klaar wanneer ik het nodig heb
  • beveiligen
  • makkelijk te onderhouden
  • goed ontwerp en neemt niet veel ruimte in beslag

Mir 30-12-2018

Mooi en veelzijdig multi functioneel apparaat..

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Ik heb sinds gister hem in mijn bezit en heeft al bijna overuren gemaakt... onwijs top dit apparaat...

jessica 22-12-2018

goede kwaliteit groot genoeg

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Wat een mooi en kwalitatief goed en sterk apparaat, incl accessoires (wat er normaal niet bij zit) helemaal perfect ook een mooi receptenboekje goed stap voor stap uitgelegd (ook op de app) een alles apparaat!
tevreden

Pluspunten

• receptenboekje
  • kwaliteit
  • accessoires

Minpunten

• aan de dure kant

M. 19-12-2018
  • Product gekregen

Veel functies, veel onderdelen, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Ik heb dit product nu 2 keer gebruikt en alleen de stooffunctie uitgetest. De stooffunctie doet goed zijn werk, alleen moet je wel weten hoe het werkt, wat onduidelijk staat beschreven. Als je weet wat de knoppen doen, dan is het apparaat makkelijk te bedienen. En daarnaast is het fijn dat de pan in de vaatwasser kan.
Een minpunt is dat er in de doos geen kookboek aanwezig is, terwijl dit zowel op de doos als op de website staat. Daarnaast is het niet duidelijk hoe je wel aan het boek komt.

Pluspunten

• Veel functies
  • Duidelijk overzicht
  • Makkelijk te bedienen
  • Pan kan in de vaatwasser
  • Grote pan

Minpunten

• De stooffunctie is onduidelijk
  • Geen kookboek in doos terwijl wel vermeld
  • Geen aanwijzingen voor verkregen kookboek

Maarten 13-12-2018

Wonderpan

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Omdat we op zoek waren naar een rijstkoker (en ik altijd van mening ben dat duurder beter is) kwam ik eigenlijk op de AutoCook van Bosch uit. Na wat lezen was mijn interesse gewekt aangezien ik geen held in de keuken ben. In combinatie met het kookboek is het een uitkomst! Koken is kinderspel en het is een fijn gevoel dat je zelf meer kunt maken dan de standaard zaken die we eerst alleen maar aten. Zeker een aanrader voor mensen die niet (goed) zelf kunnen koken maar ook een leuke aanvulling op de keuken.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Regelt temperatuur zelf op basis van gewicht
  • Aanbranden kan niet meer
  • Zorgt er voor dat ik veel meer kan maken dan eerst

Minpunten

• Schoonmaken van enkele onderdelen

Sanne 12-12-2018

Degelijk, mooi en voldoet aan (bijna) al onze verwachtingen

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Na een halfuurtje was de erwtensoep al klaar! Da's toch net toverij. Ook een leuk circus als de stoom wordt vrijgelaten. We moesten er even overheen komen dat de inhoud van de cooker 5 liter is, maar je daar maar 4 liter daadwerkelijk van gebruiken kunt. En 3 als je gaat hogedrukkoken. Maar dat is meer dan zat voor de meeste gerechten en een kip stoppen we gewoon in de oven. Van ons een dikke 9/10.

• Zware kwaliteit
  • Stil
  • Doet het prima
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Minder functionele inhoud dan gedacht

H 19-11-2018

Zeer degelijk en functioneel

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Om 's avonds bij thuiskomst direct aan tafel te kunnen met de kinderen ben ik op zoek gegaan naar een slowcooker. Al snel vervolgd in een zoektocht naar een Multi cooker om meteen van alle gemakken en mogelijkheden voorzien te zijn.
De Bosch Autocook kwam goed naar voren uit de reviews, veel mogelijkheden en in combinatie met de Cashback actie van Bosch aantrekkelijk geprijsd. (duur apparaat, maar je krijgt er veel mogelijkheden voor terug).

Meegeleverde kookboek en de app is minder dan ik ervan verwacht had. Recepten in de app zijn gelijk aan het boek. Uitbreiding met meer gangbare Hollandse recepten zou voor mij meerwaarde zijn. Maar hier vind ik mijn weg wel mee via internet en de kooktechnieken die beschreven zijn in handleiding en kookboek.

Pluspunten

• Robuust
  • Veilig in gebruik
  • Multi functioneel

hgrootnl 25-10-2018

Een sieraad in de keuken

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Op basis van heel veel goede recensies heb ik gisteren de Bosch AutoCook Pro aangeschaft. Eerlijk bekennen: ik ben nog niet voorbij het uitpakken en plaatsen van dit sieraad. Morgen staat de Spaanse cake op het programma en dan pas kan ik zeggen of de eerste resultaten goed zijn. Het receptenboek bevat in ieder geval een reeks aan uitdagingen... ik tracht KHA te eten, maar met al dat lekkers wordt het lastig.

Vanavond eerst nog het instructieboekje lezen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Veelzijdigheid
  • Uitgebreide voorgeprogrammeerde programma's
  • Compleet
  • Leuke recepten in bijgeleverd boek

Minpunten

• Prijs
  • Grootte
  • Gewicht

Paul 15-10-2018

Mooi en degelijk uitgevoerd apparaat

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Het is een vrij duur apparaat, maar als je kijkt naar de concurrerende A merken, dan is alleen al de inductie deze meerprijs waard.

Pluspunten

• Fraai uitgevoerd
  • Degelijk en zuinig in gebruik
  • Snel, vooral door inductie
  • Veel mogelijkheden, waaronder sous-vide
  • Zeer eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Sous-vide inst. met 5 graden tegelijk, niet met 1
  • Gebruiksaanwijzing onduidelijk
  • Instellingen basiskookprogramma's niet te vinden

Autocook 21-06-2018

Super apparaat!

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Prima apparaat. Bananenbrood en pompoensoep al gemaakt. Is even wennen als je niet vanuit het recepteboekje werkt, maar dat is met alles. Krijg zin om nog veel meer te gaan maken wat ook zeker gaat gebeuren.

Ruud 10-06-2018

Bosch autocook MUC88B68

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Bij vrienden gegeten op verschillend manieren bereidt, heerlijk gegeten, de smaak, gaarheid, gezond en de tijd, je hoeft er vaak niet bij te blijven.heeft mij besloten er zelf een te koken.
Een geweldig reseptenboekje, dat mij ook helpt met de iedeën wat ik vandaag zal gaan eten.
Dit heeft mij besloten er zelf ook een te kopen.
Kijk even op internet daar vindt je ook de kracht van deze autocook MUC88B68 top.

Pluspunten

• snel vele heerlijke gezonde bereidingswijzen
  • alles in èèn pan en vaatwasser bestendig.
  • Degelijk en toch sierlijk voor in de keuken.
  • Past zelfs onder d afzuigkap bij braden en stomen.

Anja 03-06-2018

Goed en degelijke multicooker. Zeer tevreden.

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Ik heb hem gekocht omdat ik moeite heb met koken door hersenletsel. Geweldig. Koken gaat super. Veel makkelijker dan fornuis. Zeer degelijk en gebruiksvriendelijk apparaat

Pluspunten

• Makkelijk werkend
  • Pan met handgrepen
  • Snelkookpan
  • Goeie stoommand

Minpunten

• Beetje ingewikkelde gebruiksaanwijzing
  • Geen dagelijks eten in kookboek

Gaudi 02-06-2018

Super gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

De Bosch AutoCook heeft veel gebruiksmogelijkheden en een duidelijke display. Iedereen kan hier mee overweg. Een echte aanwinst als je van lekker eten houdt, maar niet altijd evenveel hebt om te koken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Duidelijke display
  • Leuk kookboek

Minpunten

• Gewicht
  • Pan is voor grote gezinnen aan de krappe kant

Chris L 25-05-2018

Groot scherm, veel programmas

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Koken gemakkelijk gemaakt voor iedereen! Makkelijk schoon te maken en eten komt heel lekker uit. Groetjes

Pluspunten

• koken zonder moeite

Minpunten

• Kort kabel
  • Prijzig

Thomas 13-05-2018

Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Goede kwaliteit met veel mogelijkheden.
Na enig zoeken voor de Bosch multicooker gekozen en geen spijt.
Echt een aanwinst voor de keuken.
Prima aankoop met 50 Euro retour van Bosch.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • 50 Euro retour
  • Veel mogelijkheden

Marja 19-04-2018

Mooie uitvoering

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Product is degelijk, goed uitziend en makkelijk verplaatsbaar.
Niet de makkelijkste in gebruik maar leuk om uit te proberen!
Door de antibaklaag brand niets aan dus alles komt er met gemak uit!
Zonde dat de pan snel beschadigd met de bijgeleverde materialen. Ook de bovenrand werd snel wat kaal mag toch meer verwachten gezien de prijs!!!!

Pluspunten

• Alles komt er perfect uit
  • Cake probleemloos bakken

Minpunten

• Teflon laag beschadigd door meegeleverde lepels.
  • Ventilator maakt ineens herrie
  • Aanbraden wil nog weleens sudderen

Greet Fenne 19-04-2018

Goede aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Eenvoudige bediening, wel erg veel mogelijkheden. Voldoet echt aan mijn verwachtingen. Uitgebreide handleiding. De recepten in het bijgeleverde kookboek zijn lekker en makkelijk te maken.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Het lekwater van het deksel is veel.
  • Lekbakje kan groter

Hajo 13-01-2018

Bosch Multicooker

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Ik heb de cooker gekocht vanwege de multifunctionaliteit omdat ik weinig ruimte heb.
Ik vind het apparaat prima werken, het is zuinig in energiegebruik door de isolatiemantel. Het werd bij mij afgeleverd zonder kookboek, wat er wel bij hoort. Ook na reclameren heb ik het boek nog steeds niet ontvangen. Dat is wel erg jammer. De cashback actie vind ik erg omslachtig. Verlaag toch gewoon de prijs!

Pluspunten

• Zuinig
  • Kookt prima

Minpunten

• Cashback
  • Afhandeling klacht over ontbrekend kookboek

Bosviooltje 10-01-2018

Veelbelovend apparaat

Geschreven voor: Bosch AutoCook Pro

Na veel wikken en wegen en recensies lezen vol vertrouwen gekozen voor de Autocook Pro van Bosch. Het eerste gerecht, een stoofpot met vlees, was zo lekker dat ik nu al helemaal enthousiast ben. Mooi handzaam apparaat, even goed oefenen en de bediening gaat al haast vanzelf. Weinig lawaai gelukkig. Komt helemaal goed !!

Pluspunten

• handzaam formaat
  • veel functies en dus mogelijkheden

Minpunten

• beetje duur, gelukkig actieprijs