Bosch AutoCook Pro - Reviews

Best Reviewed juni 2017
Aantal programma's
Kleur(en)
zwart, rvs

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

cmrozema 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Onmisbare alleskunner!

Na lang wikken en wegen heb ik via Bol.com de Bosch AutoCook Pro aangeschaft. Omdat hij nogal prijzig is twijfelde ik. Maar toen ik zag dat er een cashback actie van € 50 is bij Bosch besloot ik hem toch aan te schaffen.
Besteld en de volgende dag al in huis! Wat een prachtig apparaat! Zwaar (6,5 kg.) en robuuste binnenpan met anti aanbakbaklaag met koude handgrepen. Mooie solide stoommanden erbij en een kleine frituurmand. Ook nog twee opscheplepels en een stoomwateropvangbakje die je achter de deksel (klep) kunt plaatsen zodat het water niet achter het apparaat loopt. Handig! Verder nog een dikke gebruiksaanwijzing en een prachtig receptenboek. Nadat ik de gebruiksaanwijzing uitgebreid heb gelezen en het receptenboek doorgebladerd ben ik aan de slag gegaan. De mogelijkheden zijn overweldigend en lijken ingewikkeld, maar als je eenmaal bezig gaat met de multicooker wijst zich alles vanzelf. Vooral het feit dat er een hoge druk mogelijkheid op zit gaf voor mij de
doorslag om hem aan te schaffen want je verkort hiermee aanzien het garingsproces.
Altijd handig als je weinig tijd hebt om te koken of diverse gerechten met het apparaat wilt bereiden.
Ik heb de verschillende menu mogelijkheden al uitgeprobeerd.

Ik heb een verzonken appeltaart gemaakt op "baking", uit het mooie bijgeleverde receptenboek.
Precies zoals het op de foto stond, heerlijk! Verder rijst gekookt "Rice", groente gestoomd "steam", een stoofschotel gemaakt "Stew" en havermout pap "porridge". Ook nog op "Fry" vlees gebakken en aardappeltjes. Kortom: een alleskunner!
Het receptenboek is een mooie manier om aan het apparaat te wennen en ideeën op te doen en mogelijkheden uit te proberen. Alles staat stapsgewijs vermeld en is duidelijk beschreven. Stap voor stap word uitgelegd welke ingrediënten je moet
gebruiken en welke knoppen je in moet drukken.
Makkelijker kan het niet.

Eenmaal vertrouwd met de
Bosch AutoCook vind je ook je eigen weg hierin met eigen ingrediënten en tijden en keuze uit de diverse programma's.
Ook fijn dat alle onderdelen in de vaatwasser gewassen kunnen worden. Gemak dient de mens ;-)

Ik ben er helemaal weg van en hij is de aanschaf zeker waard. Ik weet zeker dat ik hem dagelijks ga gebruiken!

Pluspunten

• Robuust
  • Duidelijke zeer uitgebreide handleiding
  • Mooi receptenboek
  • Vaatwasserbestendige onderdelen
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Eerst goed de handleiding lezen

henriette van der velden 23-05-2017 Product paar dagen in bezit

een wonderapparaat, kan zoooveel

ik zag een actie met de bosch multicooker voorbij komen op internet. heel goed vergeleken met andere multicookers want ik wist totaal niet wat voor apparaat het was. er zijn veel goedkopere en ook duurdere. in deze heb ik gewoon het meeste vertrouwen. heerlijk zelf yoghurt maken, hele maaltijden tot cake. zelfs brood.
broodbakmachine en rijstkoker zijn niet meer nodig. inclusief een mooi boek om je nieuwe vriend te leren kennen. zeker een voordeel is de app met veel recepten. hier ga ik geen spijt van krijgen

Pluspunten

• kookboek en app
  • veelzijdigheid

Minpunten

• nog niet ontdekt

Albert 11-06-2017 Product paar maanden in bezit

Ideale hulp voor in de keuken

Autocook overtreft mijn verwachtingen. De belofte 'iedereen kan koken' wordt meer dan waargemaakt. Duidelijke handleiding en veel recepten beschikbaar via meegeleverd boek en op internet. Ik gebruik de Autocook regelmatig. Echte aanrader!

Pluspunten

• handleiding
  • vormgeving
  • gebruiksgemak

Fatima 09-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design, makkelijke bediening en ruim

Mooi product, ideaal voor iedereen, je gerecht is in een handomdraai klaar, een aanrader voor iedereen, met de €50,- cashback heb je een perfect apparaat voor een mooi prijsje.

Pluspunten

• Gerechten Snel klaar
  • Zuinig apparaat

paul 28-05-2017 Product paar weken in bezit

geweldig apparaat

aparaaat werk eenvoudig en heerlijke producten makkelijk in bediening degelijk gebouwd apparaat het volledig aan mijn verwachtingen van het merk bosch

Wim Ran 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch Multicoocker

Ziet er professioneel uit. Eenvoudige en heldere bediening. Eerste resultaat met de kabeljouw en courgette en tomaat doet het uitstekend.

Pluspunten

• heldere en eenvoudige bediening

Vieverke 20-05-2017 Product paar weken in bezit

Keukenprins

Het is een beauty van een kookmaatje, bijzonder goed en stevig gebouwd.
De bijgeleverde accessoires zijn van zeer goede kwaliteit en er is ook een heel mooi Nederlandstalig kookboek bijgeleverd waarmee je direct aan de slag kan zonder al te veel kennis of kookervaring. Ook een heel handige Nederlandstalige app.
Rijst koken is super makkelijk, de yoghurt vind ik lekkerder dan uit de winkel, en ondanks ik een aparte stomer heb gebruik ik het stoommandje erg vaak. Zo zijn je asperges in 10' gestoomd en je kan gelijk je eitjes toevoegen. Dankzij de inductie is die super snel. Stoofschotel moet ik nog uitproberen maar dankzij de hoge druk functie gaat ook dat veel sneller. Dit was voor mij de reden om de autocook aan te kopen. Een multifunctioneel toestel dat heerlijke gerechten klaarmaakt en bovendien heel mooi staat in mijn keuken. Die verdwijnt nooit in de kast. Ik gebruik hem dagelijks, mijn inductiekookplaat staat te stoffen nu.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Nederlandstalig uitgebreid receptenboek + app
  • Warmt zeer snel op
  • Handige extra accessoires.
  • Stoommandje met 2 etages

Minca 19-05-2017 Product paar weken in bezit

Ideaal veelzijdig apparaat

Makkelijk in gebruik en super veelzijdig.
Inmiddels heb ik hem al een paar weken in gebruik. En ik kan niet wachten om telkens weer een nieuw recept uit te proberen.

Die hogedruk functie vind ik helemaal super. Waar door het koken net weer iets sneller gaat en vitamines ook weer beter behouden worden

Pluspunten

• Stomen, koken, baken, braden en frituren in 1 pan
  • Formaat,
  • Draagarm
  • Meegeleverd veelzijdige receptenboek
  • Snelkookfunctie

Minpunten

• Klokje boven op. Makkelijker aan de voorkant

Vedran 26-04-2017 Product paar weken in bezit

Super Multikoker

Ik wilde eerst Redmond Multicook kopen maar ik heb uigekozen Bosch AutoCook MUC88B68 multicooker. Er zijn aantal redenen voor, behalve dat BOSCH de snelkookfunctie met krachtige inductie technologie voor snelle opwarmtijden hij heeft ook stoomdruk funktie en Redmond niet. Hij makkelijk in gebruik en BOSCH heeft recepten boek die beter is.

Pluspunten

• Stoomdruk funktie
  • Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk om te reingen
  • Kookboek en recepten zijn goed
  • Goedkoper geworden met 50 euro retour actie

Martin 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

ervaring met Bosch multicooker

Maar één keer gebruikt. Wel snel kunnen koken. Jammer dat het op de binnenkant van de deksel verdampte water niet opgevangen wordt wanneer men de deksel open doet. Het water is op de aanrecht terecht gekomen en dat is wel irriterend want zo iets verwacht je niet van een A-merk.

Veelzijdige Bosch Multicooker 15-06-2017 Product paar weken in bezit

AutoCook Multicooker

Als je dit huishoudapparaat aangeschaft hebt worden veel van je huidige keukenapparaten gewoon overbodig, en daardoor krijg je meer ruimte in de keuken. De Multicooker heeft 16 toepassings mogelijkheden en dat allemaal in één apparaat. De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is super duidelijk, met het receptenboek ben ik gelijk aan de slag gegaan en nu al zou ik de Multicooker niet meer kunnen missen. Kort samengevat: Met Bosch ben je nooit de Klosch !!

Pluspunten

• De vele mogelijkheden.
  • Zeer solide en veilig apparaat.
  • Uitstekend kinderslot
  • Makkelijk schoon te maken.
  • Wat ik tot nu toe heb bereid is van hoge klasse.

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Jessika 06-06-2017

Alle functies in 1 apparaat

Ik gebruik de Autocook nu een paar weken en worde er steeds handiger in. Je kan er veel mee. Ben zelf groot van van de stoomfunctie. Ik vind het daarnaast ook nog eens een mooi apparaat in de keuken. Zeer handig voor een kleine keuken of bijvoorbeeld op de camping.

Koploper01 04-06-2017

Geweldig

Het is een reuze makkelijk gebruiksvriendelijk apparaat. Grote mogelijkheden kortom een geweldige machine

Jee1971 03-06-2017

Ik ben fan!

Een geweldig veelzijdig apparaat. In het begin even wennen maar door te doen, snel de werking onder de knie. Apparaat is makkelijk te verplaatsen door middel van stevig hengsel. Voordeel vind ik dat je er niet naar hoeft om te kijken...door middel van signaal weet je dat je gerecht klaar is.

Louis 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Eerste resultaten zijn goed

Handige en snelle bereiding van maaltijden waarbij de eerste resultaten goed smaken en snel klaar waren. Eerste conclusie goed

Michelle 30-05-2017

Fijn multifunctionele alleskunner!

De Bosch Autocook is alleskunnertje! Ziet er mooi uit in je keuken en is door de draaghendel makkelijk mee te nemen, bijvoorbeeld naar de camping. Door de vele functies van het menu is het best even een uitdaging om dit alles je eigen te maken. Maar investeer wat tijd, uiteindelijk levert het op. De recepten in het bijgeleverde kookboek zijn lekker en verrassend. Soms vind ik de aangeraden bereidingstijd wat lang (met name voor groenten stomen) en soms juist iets te kort ( met name voor taarten en andere baksels). Uitvogelen wat jij lekker vind! Al met al een fijn apparaat om in de keuken erbij te hebben!!

Jhannes 21-05-2017

Vele mogelijkheden

Mooi apparaat waar je veel verschillende recepten makkelijk en sneller kunt maken. Hou er echter met de tijden in de app rekening mee dat het opwarmen er niet bij opgenomen is.

CDBruin 20-05-2017

Snelle Alleskunner!

Heel fijn apparaat. Door de voorgeprogrammeerde standen makkelijk te bedienen en door de snelkook functie past hij helemaal in de tijd van nu. Door de kooktijd bijna te halveren bespaar ik tijd voor andere dingen!

Chris20 20-05-2017

Super handig!

Dit apparaat is heel handig, je kunt er onder andere in koken, stomen, bakken, braden en er zit een snelkookfunctie op. In het receptenboek staan ontzettend lekkere recepten en met het boek leer je ook omgaan met het apparaat. De risotto is mijn favoriet, die is in een mum van tijd klaar. Daarnaast is het een gebruiksvriendelijk en compact apparaat, je zou hem zelfs mee kunnen nemen naar de camping.

Hannah23 19-05-2017

Compacte eenvoud

Een super makkelijk, veelzijdig apparaat ! Je kunt hier van alles mee maken in korte tijd. Van gebak tot vleesgerechten en van visgerechten tot gestoomde groenten. Veel gerechten kunnen ook nog eens, door de snelkookfunctie, nog sneller bereid worden. In het begin is het even wennen aan alle programma's, maar na wat experimenteren kan echt iedereen hier mee overweg. Ideaal voor mensen met weinig ruimte in de keuken en/of mensen die niet van koken of hier niet van houden.