Lenco XEMIO-655 4 GB - Reviews

foto viewer
video viewer

Ido70 24-02-2015 Product half jaar in bezit

4,8
Ik kan niet uit de voeten met deze MP4 speler. De meest onhandig qua bediening die ik ooit heb gehad helaas. Ik mis vooral de mogelijkheid om alle nummers op het apparaat te shuffelen. Misschien kan dat wel maar ik kom er dan niet achter hoe. Elke keer als ik het apparaat inschakel begint hij weer met hetzelfde nummer uit hetzelfde mapje dus bij de A. Ik heb de handleiding geraadpleegd maar kom er niet achter wat ik fout doe.

Lonnie01 25-07-2013 Product paar dagen in bezit

3,2
Het is echt een speelgoed mp-3 spelertje. Je sluit m aan op de pc, maar klapt er iedere keer uit. Je kunt wel de lijst af gaan van de nummers die erop staan, maar je kunt die niet kiezen, want hij gaat steeds terug naar 't zelfde nummer. En de kwaliteit van het beeldschem is erg slecht. Een onduidelijk schermpje. NIET KOPEN!!!! Krijg je spijt van.

JeroenLenco 26-11-2013

Beste Lonnie01, jammer dat de Xemio-655 tegenvalt, is uw ervaring inmiddels verandert of kunnen wij u vanuit Lenco ergens mee assisteren?

Jeroen (Lenco)

Lonnie01 27-11-2013

@jeroenlenco Nou ik heb de speler terug gebracht naar de winkel. Want ik kon er echt niets mee beginnen.