Sweex MP4 4GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sweex MP4 4GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

Sillydreamer 25-12-2010
Geschreven voor: Sweex MP4 4GB

Ik heb hem gisteravond als kerstcadeau gekregen en had hem thuis meteen getest.

Menu : Zeer onduidelijk , beknopt en onlogisch ..

Bediening : Onlogische knopfuncties . De middelste knop is bv. niet de play of select knop , ik kan de shuffle functie maar niet aankrijgen

Problemen: Hij sprong hoe langer hoe meer terug na menu. Terwijl ik de menuknop niet aanraakte of terwijl er een liedje bezig of juist gedaan was, terwijl ik op de selecteer knop drukte..

Nu na er muziek op te zetten en 3 liedjes geluisterd te hebben , ging hij weer naar menu want er kwam 'loading' op (had wel al ingesteld in het nederlands maar het komt erop in't engels), maar de menu heb ik niet gezien 'loading' blijft erop staan, eerst kreeg ik hem niet uit, nu wel maar 'loading' blijft erop staan na in en uit schakelen.
Als ik hem aansluit op de pc blijft hetzelfde scherm staan en leest mijn pc hem niet..

Playlists : je moet op je pc mappen aanmaken die als folder dienen.

Radio : geen radio

Games: geen spelletjes

Foto/video: nog niet kunnen testen want hij werkt niet meer..

Ik wil bij het inleveren gewoon een nieuwe van een ander merk , ik moet zo geen tweede mp3/4 hebben..

Gunnewijk 02-08-2010
Geschreven voor: Sweex MP4 4GB

Ik sluit me helemaal aan bij de andere 2 reviews!! Apparaat wilde helemaal niet aan nadat 'ie was opgeladen. Dus omgeruild voor een nieuwe. Daarvan was na 2 dagen het schermlampje kapot zodat je 'm dus niet meer kon bedienen. Twee weken later blijkt de uitgang van de koptelefoon kapot, er komt een blikkerig geluid uit en alleen de 'backing vocals'?!
Alleen via de usb-aansluiting in de auto doet 'ie 't nog...
In de prullenbak ermee dus!!

R. Geerling 23-06-2010
Geschreven voor: Sweex MP4 4GB

Wat een rotapparaat. Alles werkt onlogisch en gebruiksonvriendelijk. Zelfs voor iemand die handig is met dit soort apparaten is het een onding.

Bijvoorbeeld: het menu op het display scrolt omlaag maar je moet er met links en rechterpijltjes door heen. Logischerwijs is de middenknop "selecten" maar dat is bij dit apparaat juist weer de knop omhoog. Allemaal totaal onlogisch en niet goed over nagedacht.

Het display is klein en er is veel te veel info op gepropt waardoor het erg onoverzichtelijk is allemaal. Mensen met slechte ogen kunnen hier niets mee maar zelf een gezond iemand ziet een grote brij.

Tot slot: de koptelefoon is niet echt om over naar huis te schrijven, echt heel beroerd geluid.

Beter geef je een klein beetje meer geld uit voor iets dat veel beter is en ook niet zo'n nep Ipod uiterlijk heeft.

Silvia2804 31-05-2010
Geschreven voor: Sweex MP4 4GB

Dit is echt mijn grootste miskoop ooit qua MP3 spelers.

Na een paar gebruiken was de batterij leeg. Dat is logisch natuurlijk. Maar toen ik 'm helemaal opgeladen had, wilde ie niet meer aan. Op geen enkele manier. Toen een mailtje naar de leverancier gestuurd of ik deze kon terug sturen en of ik een andere MP3 mocht uitzoeken. Kreeg ik ineens een nieuw exemplaar van dezelfde MP3 speler die ik al had.
Toch maar geprobeerd. Misschien had ik gewoon een productiefout hoopte ik nog. Nou, mooi niet. Midden in sommige liedjes valt ie soms zomaar uit.
En ook een nadeel is dat je bij zonlicht helemaal niets op het beeldscherm kunt zien.

Nog een nadeel (ja, het houdt niet op): Je kunt geen afspeellijsten samenstellen. Nou ja, misschien moet het wel kunnen. Maar ik heb het in de handleiding niet terug kunnen vinden.

Het enige voordeel wat ik kan bedenken is de geluidskwaliteit.

Alles bij elkaar opgeteld is het absoluut geen aanrader dus!