Samsung YP-K3 1GB Black 1 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung YP-K3 1GB Black 1 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

max44 20-12-2007

hallo

deze mp3 al een paar dagen in bezit. WOW Wat een geluid. Lekker warm en de bass klinkt geweldig. Ja ieder heeft zo zijn eigen voorkeur, maar hier ben ik super mee. En zo mooi design is alleen maar meegenomen. Lekker dun/plat. Wee tnog niet hoe lang de accu het vol houdt, maar het moet volgens de gegevens 25 uur vol kunnen houden. We zullen het zien. Inderdaad heb ik nog problemen met het aanmaken van de playlist/afspeellijsten. Graag je oplossing Moi3. Het mooie van deze mp is dat de muziek ook weer verder gaat wanneer hem je op een bepaalde moment uitzet, Nu de afspeellijsten nog en het is een superding voor toch weinig geld. Video vind ik niet nodig, want wanneer kijke je nu naar zo schermpje als je aan het fietsen of hardlopen bent. Kortem een topper.

Richard P. 13-10-2007
Geschreven voor: Samsung YP-K3 1GB Black 1 GB

Ik loop niet zomaar met de massa mee. Daarom voor mij geen Playstation maar een XBOX en geen Apple Nano maar deze mooiere Samsung.

Het apparaatje ziet er veel duurder uit dan deze is, super dun en een uitstekend geluid. Het zwart met de blauwe velichting en equalizer krijgt het apparaatje een exclusieve look! Batterij blijft lekker lang vol.
Wat wil je nog meer?

Bediening is zeer simpel dus gebruiksaanwijzingen zijn niet nodig.
Kortom, geen nadelen behalve dat de voorkant snel vlekt vanwege de gladde oppervlak. Maar dat is tevens ook een voordeel.

Rinna0 11-09-2007
Geschreven voor: Samsung YP-K3 1GB Black 1 GB

Ik heb de mp3-speler nu een aantal weken in m'n bezit en ben er erg blij mee! Het heeft een geweldig goed geluid en is makkelijk te bedienen.
Verder is het design natuurlijk prachtig!
Ook de radio klinkt prima, heb wel eens anders gehoord op m'n vorige mp3-spelers.
Het op hold zetten vind ik totaal geen probleem! Het is maar een kleine handeling om dit in- en uit te schakelen.
Afgelopen week kon ik een update downloaden (veranderen kleur display), heb ik gedaan en het werkt prima.
Dus, een aanrader!

ArjanuZ 03-08-2007
Geschreven voor: Samsung YP-K3 1GB Black 1 GB

Playlist maken is toch wat moeilijker met dit ding.. daarom gebruiksgemak wat lager... Lekker geluid zit dr in, Mooi gemaakt en lekker simpel! zit ook een goede radio in. Lekker ontvangst!

Shadow 26-06-2007
Geschreven voor: Samsung YP-K3 1GB Black 1 GB

Ik heb hem nu 1 dag in bezit en ben 100% tevreden. Vooral het geluid en de vormgeving is heel erg goed. Het enige minpunt aan deze mp3- speler vind ik dat je de speler op hold moeten zetten als je hem in je jas of broekzak stopt, dit is vanwege het zeer gevoelige touchscreen. Voor mensen die nog een nieuwe mp3-speler zoeken is dit zeker een aanrader!

peter49 04-06-2007
Geschreven voor: Samsung YP-K3 1GB Black 1 GB

De kwaliteit van de muziekweergave is uitstekend, zeker in combinatie met een duurder type oortelefoon (bijv Sennheiser). Voor deze prijs waarschijnlijk een van de besten, die er nu te koop zijn in deze categorie opslagcapaciteit (1 GB). Het verdient in de meeste gevallen aanbeveling MP3-opnames in genormaliseerde vorm op de speler te zetten. Goede equaliser (het apparaat is geschikt voor alle soorten muziek, dus inclusief klassieke muziek). Het gebruiksgemak is goed (geen handleiding nodig). De vormgeving is veel beter dan die van de Ipod Nano. De ingebouwde FM-ontvanger heeft een uitstekende ontvangst (beter dan de losse Sony SRF-M10 FM ontvanger). Een apparaat zonder overbodige en dure toeters en bellen (zoals het afspelen van filmpjes); er zit wel een functie voor foto-weergave op. Deze geeft een wat flets beeld, maar dat is voor mij onbelangrijk. Upgraden van de firmware is mogelijk. dan krijg je er ondermeer een zoom-functie voor foto's bij.

Ine S. 29-04-2007
Geschreven voor: Samsung YP-K3 1GB Black 1 GB

Een héél mooi design. Makkelijke bediening en zeer goed geluid, mede d.m.v. het instellen van het geluidseffect. Je hebt nl. 5 keuzes. Deze MP3 speler is nieuw op de markt en het was dus enigszins een gokje.
Maar beslist geen spijt van deze aankoop en zeker een aanrader.