Philips GoGear Audiospeler met flashgeheugen SA9200/00 2 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GoGear Audiospeler met flashgeheugen SA9200/00 2 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

eddy10 07-02-2008
super ding warm geluid en mooi geen problemen met opnemen geld zeker waart

Radioman 24-12-2007
Een prachtig apparaat! Ziet er inderdaad gelikt uit en makkelijk/snel qua bediening. Wat het magere geluidsvolume betreft: ik heb er Koss oordopjes bijgekocht. (Sparkplug Earbud). Krijg nu hetzelfde geluidsvolume al op half vermogen, t.o.v. de standaard oordopjes! Plus een superbass en dynamiek. Misschien een goede tip, voor de mensen, welke het geluidsvolume wat aan de lage kant vinden. Voor de rest; een echte aanrader.

remmel 18-12-2007
Het verplichte werken met meegeleverde software (233mb) is opzich al niet fijn.Waarom kan elk goedkoop mp3 spelertje met windows verkenner overweg en dit ding niet.
Het duurt bij mij minstens al 2 uur om wmp10 en het apparaat te synchroniseren.
Ook is het niet gelukt om er foto's op te krijgen, terwijl alle benodigde software was geinstaleerd.
Mooi is ie wel,geluid is ook aardig goed, maar dat werken met wmp10 en dat gedoe met synchroniseren is voor mij reden genoeg om 'm terug te brengen waar ie vandaan kwam.
Het cijfer 1 voor gebruiksgemak gaat dan ook met name over het gedoe met de software en wmp10

Thaii 28-04-2007
ik heb deze speler een aantal maanden geleden gekocht
maar ik kan niet zeggen dat ik er tevreden mee ben
het zoeken naar een liedje loopt niet altijd even vlot, als je bv te rap (zo rap is dat niet) over de toetsen gaat loopt ie vast, soms maar even, soms lang, en soms eelmaal vast dat je de redding by het kleine resetknopje moet gaan zoeken!
maar wat mij het meest tegenviel is het geluidsvolume, hij gaat werkelijk dus NIET hard, het is natuurlijk persoonlijk hoeveel belang je daar aan hecht.
met de bijgeleverde oortjes moet je geen mirakels verwachten, ik had er dus sennheisers mx500 opgezet maar tevergeefs, het meeste vd tijd zal je rondlopen met de volumeknop op maximum...
ook het synchroniseren via windows media player vind ik persoonlijk niet gemakkelijk
hij is wel erg degelijk en erg stijlvol

conclusie:
-loopt soms vast, onhandig liedjes op te zoeken
volume gaat niet hard

+erg degelijk
mooi design
weinig mogelijkheden

Randythemaster 17-02-2007
Het is een geweldige mp3 speler heb hem nou één maandje in het bezit. Hij is nooit vast gelopen in die tijd. Soms is wachttijd voor dat een volgend liedje wacht wel iets langer dan normaal maar ja daar wen je wel aan. Maar dat is dan alleen als je heel snel achter elkaar gaat zappen. batterij gaat niet lang mee maar ook niet kort. Maar verder is wel fijne mp3 speler. De touch pad is misschien wel iets te gevoelig en jammer dat hij geen filmpjes afspeeld.

MirandaB 05-02-2007
Inmiddels deze mp3 speler gekocht (Bedankt Yuri voor de opmerkingen), tot nu toe ben ik erg tevreden mee. Het geluid is wel goed, maar heb inderdaad nu een andere oortelefoon besteld, eentje om te sporten, want tijdens het hardlopen willen de originele nog wel eens omhoog kruipen bij mij. Het overzetten van de mp3's via media player gaat tot nu toe goed, wel wat moeten uitproberen om ze van mijn oude mp3speler (die gewoon via de verkenner werkte) op deze nieuwe te krijgen, maar als het is niet moeilijk als je er even mee gespeeld hebt. Ik ben er erg tevreden mee, hoop dat dit ook zo blijft .... :-)

Victor V 27-12-2006
Een zéér mooie MP3 speler waar niets op aan te merken valt! Klein, licht, goed
geluid, zeer mooi design en een makkelijke bediening.
Waar ik in het geheel niet over te spreken ben is dat Philips gebruik maakt van
windows media player 10. Wat een ramp om met dit programma een paar simpele MP3
files over te zetten!!! Dit heeft dus niets te maken met de speler zelf, daar
is niets op aan te merken. En moet ik toch iets aan merken dan is het het
ontbreken van een FM en de beperkte gebruiksduur van de batterij. Echter lig ik
hier persoonlijk niet van wakker. De speler zelf maakt dit ongenoegenmeer dan
goed!
De software voor reparatie en updates is zeer handig in gebruik. Daarom begrijp
ik niet dat Philips niet de moeite genomen heeft zelf een verkenner-achtig
programmaatje te ontwerpen. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Via de verkenner
komer de files niet in de juiste directory op de MP3 speler en een upgrade naar
WMP 11 is helemaal een ramp!
WMP was voor mij de aanleiding de speler om te ruilen. Jammer want deze Philips
MP3 speler is de mooiste op dit moment!

Opmerking: voor alle merken geld dat ze beperkte mogelijkheden hebben, daardoor
vind ik de aanschafprijs hoog. Degelijkheid heb ik niet kunnen beoordelen, mijn
inschatting is dat dit wel ok is.

Nogmaals jammer van WMP, anders zou dit dé concurent zijn iPod en alle andere
spelers!

Yuri79 04-12-2006
Dit MP3 spelertje is een toppertje. Hij is licht en plat. Touchscreen werkt
snel en goed. Mooi duidelijk scherm en de WOW functie zorgt ervoor dat je mooi
en warm geluid hebt. Mits je de juiste koptelefoon hebt. Want de hoofdtelefoon
die er bij geleverd wordt is niet echt denderend. Heb naar verschillende merken
gekeken, maar deze Philips kwam qua designt en geluid en
gebruiksvriendelijkheid boven aan mijn lijstje. Hier kan de overgewaardeerde
nepper van een Apple I-pod behoorlijk wat van leren.