Samsung K5 (2 GB) 2 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung K5 (2 GB) 2 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

caii33 28-01-2009
Geschreven voor: Samsung K5 (2 GB) 2 GB

geweldige mp3!!!! ben helemaal verliefd op dit ding geworden toen ik m voor t eerst zag geweldig geluid ook uit de boxjes!! ben gek op m vindt t dan ook stom dat hij niet meer verkocht wordt de s5 vindt ik persoonlijk een stuk minder goed geluid hebben. ik vindt de k5 echt een geweldig ding heb m met pijn in m'n hart moeten vervangen door een ipod touch met pijn in men hart want t is echt een geweldig ding!!!!

Floortje 15-07-2008
Geschreven voor: Samsung K5 (2 GB) 2 GB

Ik ben werkelijk helemaal verliefd op deze mp3-speler! Heb 'm nu ruim een maand en ben er echt heel blij mee. Het geluid is prima en de boxjes werken ook erg goed. In de buitenlucht heb je er misschien niet veel aan, maar binnenshuis is het volume absoluut ruim voldoende om fijn muziek te luisteren. Dat is overigens ook het enige wat ik ermee doe, dus hoe de rest werkt interesseert me niet zo. En hij ziet er natuurlijk echt prachtig uit!!

Justin M. 05-07-2008
Geschreven voor: Samsung K5 (2 GB) 2 GB

Ik heb deze mp3-speler nu bijna 2 jaar. Ik ben er erg tevreden over. De geluidskwaliteit is goed en de vormgeving ziet er fantastisch uit. Ook het geluid uit het boxje is goed, maar omdat het volume niet erg hard kan, is de box eigenlijk alleen geschikt in een stille omgeving. De radio doet het goed. Foto's zien er mooi uit op het beeldscherm (scherm is misschien een beetje klein).
1 klein minpuntje:
Het is niet mogelijk om de fade-in uit te zetten. Dit is een beetje irritant wanneer je nummers luistert die in elkaar overlopen.

Reamon1 26-09-2007
Geschreven voor: Samsung K5 (2 GB) 2 GB

Een hele mooie mp3- speler. Heb hem nu een half jaartje. De geluidskwaliteit is echt super en hele mooie touch-screen. Alleen nadeel is dat hij echt heel dik is om in je broekzak te doen, onhandig dus. In pratijk blijkt ook dat je de boxen bijna nooit gebruikt, zonde dus om er geld aan uit te besteden.

kees13 19-09-2007
Geschreven voor: Samsung K5 (2 GB) 2 GB

Ik heb deze speler nu 1 dag in bezit en ben er vrij snel wegwijs mee geworden.Alles spreekt eigenlijk voor zich, makkelijker kan het niet.
Ik mis de videoviewer niet en ook de foto-opslag is voor mij niet interessant, mede door het kleine schermpje.Maar wat geluid betreft : prima !!!
Ook het speakertje doet goed zn werk, je moet alleen opletten dat je de muziek niet te zacht overzet naar de speler....

Ik merk alleen wel dat je het speakertje voorzichtig dicht moet doen,het LIJKT me vrij kwetsbaar!

snakewave 16-05-2007
Geschreven voor: Samsung K5 (2 GB) 2 GB

Wat een geweldige speler , Prachtige vormgeving -Heel mooi geluid (3d sound) ook door de externe speaker. Ben er al met al heel erg blij mee !!

Don van Gent_12 30-12-2006
Geschreven voor: Samsung K5 (2 GB) 2 GB

Ik vind het een mooi en handig apparaat. maar ik vind de speaker een beetje
onzin. jaamer dat hij geen videos afspeelt.