Sony NW-A808 (8 GB) 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony NW-A808 (8 GB) 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Villableeker 29-01-2008
Geschreven voor: Sony NW-A808 (8 GB) 8 GB

Na het afwegen van welke MP3-speler ik zou gaan aachaffen (IPOD Nano 8GB vs Sony NW-A808; beide met flash-gehuegen) toch maar voor de Sony gekozen. En daar nog geen moment spijt van gehad!
Qua geluidskwaliteit staat hij voor mij aan de top.
De IPOD ten spijt met de hoge status-waarde (?) en dito gebruikersgemak is de Sony toch voor mij superieur hieraan.
Waar de gemiddelde MP3-speler beknibbelt op de kwaliteit van de oordopjes, laat Sony zien dat het ook anders kan. In deze exemplaren zit al een voortreffelijk geluid.
Dat ik uiteindelijk voor de Sennheiser CX300 als inears heb gekozen heeft meer te maken dat deze dopjes werkelijk alles uit de speler haalt.
Een regelrechte aanrader!!!

arnoldblaauwe 05-11-2007
Geschreven voor: Sony NW-A808 (8 GB) 8 GB

Ook ik heb mijn HD3 vervangen voor deze speler. Ik hou niet echt van die inearplugs, dus mijn eigen Sennheisser PX200 aangesloten. Helemaal top! Wat een verbetering van het geluid zeg! Ook aan de menu structuur en bediening is veel verbeterd. Alles is logisch te vinden zonder enige hulp van een handleiding. Kortom erg tevreden.

De Droge 06-09-2007
Geschreven voor: Sony NW-A808 (8 GB) 8 GB

Vind het een geweldige mp3-speler. Had eerst de NW-HD3 van sony, maar die heeft het na ongeveer 2,5 jaar begeven, doordat hij in contact gekomen is met water. Was heel tevreden over die mp3-speler, daarom dat ik nu ook gekozen heb voor Sony.

Ziet er ten eerste al zeer mooi uit, vind hem mooier dan als op foto. Dacht dat hij veel groter was. Het geluid is een stuk beter als de NW-HD3, of het moet aan de andere oortjes liggen die bijgeleverd zijn. Klinkt alleszins fantastisch.

Het enige minpunt tot nu toe vind ik dat er geen Line Out functie op zit, zoals op mijn NW-HD3. Ofwel heb ik erover gekeken. Gebruik hem nl. vaak om muziek af te spelen op mijn stereo.

De software vind ik niet echt probleem. Ben er al wat handig in geworden sinds mijn vorige Sony. Maar het blijft toch tijd in beslag nemen. Maar vroeger was SonicStage nog omslachtiger als nu.

De video's zijn ook zeer geslaagd, al heb ik het vermoeden dat ik die functie weinig of niet ga gebruiken.

Al bij al een vette speler. Heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik hem gekocht heb.

grtz

Petje Peters 10-08-2007
Geschreven voor: Sony NW-A808 (8 GB) 8 GB

Ik gebruikte nog de Sony NW-E005 (2GB). Deze destijds gekocht omdat ie zo lekker klein was voor op de fiets. Ik als muziekfanaat kampte echter met het probleem dat de capaciteit niet groot genoeg was, zelfs niet in atrac3 formaat. Daarnaast was ik als geluidspurist niet geheel tevreden over het geluid welke deze produceerde (zelfs in combi met de alom geprezen EX oordopjes van sony). Tijd voor een nieuwe!

Ik zal het kort houden:

Ik werd compleet van mijn stoel geblazen door dit product! Ontzettend veel mogelijkheden, lekker licht, lekker plat en lekker klein. Een ontzettend mooi tft schermpje geeft een kraak helder beeld met mooie kleurdiepte. De menus zijn handig en overzichtelijk, dwz zonder de handleiding te lezen kun je um gebruiken. Ruimte is er voldoende en wat ik zelf ook mooi vind is dat, indien je deze upload, ook de album covers te zien krijgt wanneer je door de lijsten bladert of een liedje afspeelt.

De kwaliteit van het geluid is van ongekend niveau en gewoon fenomenaal te noemen! Dit overtrof mijn stoutse verwachtingen. Je hebt een massa aan extra opties. Daarnaast kan het volume harder dan je oren aan kunen, dus zeker goed! (Met mijn oude mp3 op de fiets met harde wind of langsscheurende autos hoorde je niets meer.

Ik zou het kort houden: Het product is redelijk aan de prijs, maar je krijgt hier zonder meer waar voor je geld! Gemakkelijk, overzichtelijk, compact, veel capaciteit, mooie vormgeving en zonder twijfel de hoogste geluidskwaliteit ooit gehoord uit een draagbaar mp3 spelertje (mits je alle instellingen en de equalizer goed hebt staan volgens je eigen wensen natuurlijk!)

Enige minpuntje vind ik dat hij net niet helemaal lekker in de hand ligt, maar dit kan ook persoonlijk zijn. Ik ben super tevreden! Zoek je een supergoeie mp3 speler en wil je geen concessies doen op welk gebied dan ook??? Ladies and gentleman, we've got 'm