Sandisk Sansa Clip FM 4GB Black 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sandisk Sansa Clip FM 4GB Black 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

mvdp9 22-01-2010

Ik heb deze mp3 speler speciaal gekocht voor het hardlopen. Had als een van de weinige mp3 spelers een clip waarmee je hem aan je kleding kunt vastklemmen. Die clip werkt uitstekend en blijft goed vastzitten tijdens het lopen. Qua mogelijkheden is het een superdingetje. Klein, makkelijk te bedienen en een heel goed geluid. Alleen de koptelefoon vind ik wat minder, ziet er een beetje goedkoop uit.

Pompiedompie 10-01-2010

Ik heb de Sansa Clip 4GB twee maanden terug gekocht, met name ivm de goede reviews van de FM functie. Na een paar weken was het oordopje al stuk. Bol.com geeft vervolgens niet thuis als het gaat om service: 6 Weken je mp3 kwijt voor een oordopje vind ik wat veel van het goede. Verder vind ik het qua bediening en mogelijkheden niet echt overhouden.

bvds 25-12-2009

Ik heb deze Sansa gekocht vanwege problemen met mijn Ipod shuffle (1 Gb);
er zit een overall beter geluid in de Sansa en vooral de equalizer helpt je te anticiperen op de hoofdtelefoon die je er op aansluit. Mijn koptelefoon voor het joggen geeft een wat schel geluid (met de iPod) en dat valt nu mooi te compenseren omdat je zelf de eq. kunt instellen naast een paar vaste instellingen.

Handig om hem op elke computer zo aan te kunnen sluiten zonder software, iTunes en dat soort ongein; ook op de netwerk pc (per ict beheerder natuurlijk verschillend wat je kan en mag installeren) van mijn werk kan de Sansa aangesloten worden.

De degelijkheid valt mij mee, op diverse reviews lees je daar wat kanttekeningen over. De clip moet zich nog bewijzen; ik heb nu even niet hard gelopen imv de sneeuw; de Shuffle clip komt op mij wat sterker/degelijker over tov die van de Sansa.

Mooi is wel weer het display; leuk dat ik nu de nummers kan zien.

De radio krijgt ook wat minder positieve kanttekeningen in reviews elders maar ik beschouw het als een mooi meegenomen extra; 3 FM deed het redelijk goed maar ik ben, als ik met de Sansa zou luisteren, een radio 1 luisteraar en danluistert geluidkwaliteit wat minder. Ik heb de indruk dat de radio beter werkt dan op mijn Nokia gsm.

Ik heb alle mp 3's op 192 kbps gezet; ik weet niet wat eea doet met de geluidkwaliteit op 128; je kunt dan wel meer kwijt.
Ik heb nu nog ruim 200 Mb over en er zitten rond de ruim 500 nummers op maar daarbij zitten veel lange nummers ( 5, 6 en zelfs 7 min).
Voor die 200 Mb reken ik dus nog op rond de 30 nummers.

Tot op heden ben ik tevreden met de Sansaclip, de standaard koptelefoon is idd best redelijk, voor het hardlopen/op de fiets gebruik ik een Beyerdynamic DTX 35 of DTX 40, voor in en om huis een Denon AH D350.

Voor het geld zeker een aanrader maar overweeg de 8 Gb; eenmaal de stap van 1 9Shuffle) naar 4 Gb gezet was die naar 8 Gb misschien in mijn geval verstandiger geweest.