Philips GoGear Opus 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GoGear Opus 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

JacquelineW 02-08-2011
Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Net na de garantieperiode wil de gogear niet meer opladen, kan er dus niets meer mee. Kwalitatief dus slecht!

Jansfe 11-11-2010
Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Valt mij erg tegen. De knoppen zijn slecht in de bediening en reageren slecht. Afsluiten van een spelend nummer betekend afzetten van het apparaat. Ergens anders op reageren doet hij niet. Helaas kon ik hen niet terugbrengen bij Dixons ( hoe ouderwets slecht!) want de eerste had ik al omgeruild wegens blokkade in software. Nee Philips dat dus nooit weer!

WilSmith 28-10-2010
Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Geweldig geluid vooral full sound (dynamic equalizer)Bediening is overzichtelijk. Heb er wel een paar andere oordopjes bij (sony). Apparaat ziet er netjes uit. Krasvastheid is een ?? Werkt via de 'standaard' USB kabeltjes, da's gemakkelijk. Wat alleen 'waardeloos' was, was het bijgeleverde hoesje. Het vodje hadden dan nog beter weg kunnen laten en kan in mijn ogen niet bij zo'n kwalitatieve goede MP3 speler.
Prijs/prestatie (+/- 80 Eurootjes) vond ik uitstekend!

jingleez 02-02-2010
Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Goede MP-3 speler. Heb hem nu 2 weken en hij bevalt uitstekend.
Helaas is mijn koptelefoon gejat dus doe ik het nu even met oordopjes. Ik kan niet wachten totdat ik deze speler hoor met een goede koptelefoon!

Ik vind het gebruikersgemak erg vriendelijk en simpel. Dat is een pluspunt.

Ik kan je echt aanraden iets meer uit te geven voor een mp3-speler aangezien sommigen een slecht gebruikersgemak hebben. deze heeft dat niet.

Ik heb ook voor flash geheugen gekozen. Puur voor de degelijkheid en dat je er ook nog eens wma op kan afspelen. MP3 klinkt al snel slecht in mijn oren met een goede hoofdtelefoon.

met dit alles de bovenstaande(of onderstaande) score!

Gerard555 07-12-2009
Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

De prijzen van MP3 of MP4-spelers is geen kattepis, om niet te zeggen onevenredig hoog voor wat je koopt voor je geld. Enfin, mijn gehoor is sterk afgenomen en hoor de hoge frequenties niet meer. Juist daarom zocht ik een speler van goede geluidskwaliteit en minimaal 8 Gb. Het is 16 Gb geworden en gelukkig maar, want het vullen van het geheugen gaat snel. Mijn keuze was gevallen op Sony of Philips. De prijs heeft het uiteindelijk bepaald. Ik vind het lastig om via Media Player te werken. Het zal mijn onhandigheid zijn, maar bij syncroniseren wordt steeds weer de hele muziekbibliotheek op de MP3-speler gezet. Dat wil ik niet, dus ik werk nu gewoon vanuit Windows Verkenner door kopiëren en plakken en dat gaat uitstekend. Waarom volgens Philips via Windows Media Player moet worden gewerkt, is mij niet duidelijk. Hoe dan ook, het geluid is fantastisch. De equalizer zorgt ervoor dat ik het apparaatje zo goed mogelijk kan inregelen voor mijn gebrekkige gehoor. Ik kan zo heerlijk genieten van mijn muziek. De in-ear-oordopjes zorgen voor een directe geluidsoverdracht naar je trommelvlies. Het volume staat bij dan op 1/4 van het totaal en dan is de radio goed te verstaan. Gevaar van in-ear-plugs, maar ook andere dopjes natuurlijk, voor jongeren is en blijft gehoorbeschadiging als je het volume te hoog zet. En daar krijg je later spijt van, dat wil je niet weten!! Doof worden is één ding, maar wat denk je van het oorsuizen (dag en nacht)?
Filmpjes worden ook prima weergegeven. De mediaconverter is wel erg traag en kieskeurig, want gewone MPEG2 filmpjes worden niet verwerkt. Tot nu toe alleen AVI-bestanden uitgeprobeerd. Foto’s worden ook mooi weergegeven. Ik heb geen ervaring met andere spelers, dus ik kan niet vergelijken. Ouderwets als ik ben, ben ik altijd erg zuinig op mijn spullen, dus ik ben zeer benieuwd hoe lang dit apparaatje meegaat.

Sjans 24-09-2009
Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Nu 1 week in bezit. Tot nu toe een geweldig apparaat! Software die er bij geleverd wordt is prima, converteren en plaatsen van films gaat goed, duurt wel even(5 à 10 minuten voor een aflevering van een serie), maar het beeld is super. Muziek zet je erop via Windows Media Player, wat heel makkelijk gaat en snel. Kwaliteit van het geluid is uitstekend, bediening en interface idem dito. Radio heeft goede ontvangst en je kan zelfs van de radio opnemen, als je bijv. een leuk liedje hoort. Word geleverd met een goed beschermingshoesje en in-ear oortjes. Heb zelf er nog een anti kras laagje bij gekocht, gewoon 2.8 inch anti kras laag intypen op google en je vind wel wat. Nu is het scherm ook goed beschermd. Scherm is zeker niet te klein, 2.8 inch is eerder groot voor een on the go speler. Al met al zeer tevreden, prima speler als je een apparaatje zoekt wat perfect muziek en films afspeelt.