Philips GoGear Opus 16 GB - Reviews

Foto viewer
Video viewer
Kleuren
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GoGear Opus 16 GB op Kieskeurig.nl.

7,9

LukeSky 23-07-2013

fantastisch geluid, ziet er prima uit, goed gebruikers gemak

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

De Audio kwaliteit is prima. Oordopje sluiten ook goed geluid af dat van buiten komt goed genoeg om te kunnen genieten van je muziek in bijvoorbeeld een vliegtuig.
Prachtich design.
Goede user interface, soms een beetje onhandig, maar merendeels prima.
Goede accu, gaat al jaren mee en heeft een zeer lange speelduur indien geheel opgeladen. Goed voor een Intercontinetale vlucht.

XRay 03-09-2012

Que lorsque le produit répond à votre attente

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Je suis un utilisateur comblé. Ce baladeur Philips m'accompagne partout et est d'une utilisation très conviviale.

petevers 26-10-2011

Mooi product met een uitstekend geluid

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Product 2 jaar geleden gekocht.
Gemakkelijk te bedienen ook voor mensen die weinig ervaring hebben met dergelijke producten.

Erik111 15-10-2011

prima beeld en geluid prestaties en overzichtelijke bediening

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Deze mp4 speler heeft een prima beeldgrootte en geeft goede prestaties. Zowel beeld en geluid is goed. De bediening is overzichtelijk en degelijk.

Paul62 11-10-2011

Dit product voldoet aan de verwachtingen.

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Product functioneert in principe naar behoren. Wel blijft het menu wel eens "hangen" en reageert het apparaat pas na een paar maal indrukken van de menukeuzeknop.
Het opstarten van het apparaat duurt enige tijd (langer dan ik zou verwachten).

Melissie 09-10-2011

Een prima product

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Het is een prima product. Geeft goed geluid en is makkelijk mee te nemen.

Echter het naar beneden scrollen qua keuze werkt niet goed, als je dat doet krijgt het afspelende liedje een erg slecht geluid. Ook als je op een bepaalde letter stopt dat scrolt hij nog tien letters door.

Wendy01 09-10-2011

gemiddeld

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Degelijk product, mooi design en goed geluid. Bediening is gemakkelijk alleen is de interface niet handig. Het is alleen mogelijk om een album van nr1 t/m laatste nr op volgorde te luisteren als je via artiesten of albums een keuze voor het desbetreffende maakt waarna de speler weer stopt na het laatste nr. Als je meerdere albums van 1 artiest wil luisteren wordt deze willekeurig afgespeeld. Zeer irritant! Bij mijn vorige speler kon je een willekeurig album kiezen die gewoon op de juiste volgorde werd afgespeeld en daarna verder ging met de volgende.

Simon1952 09-10-2011

doet wat het moet doen en doet dat betrouwbaar

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Is een handig klein apparaat om mee te nemen. Ik gebruik hem in de trein om films te bekijken of radio te luisteren. Het geluid zou iets harder mogen, maar dat is natuurlijk te beïnvloeden tijdens het er op zetten van de films.

nicocur 09-10-2011

Het is een leuk apparaat voor zijn geld

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

De geluidsweergave is prima, batterij werkt lang en het beeld is redelijk goed. Wat ik niet kan waarderen is dat er conversiesoftware nodig is. De merkloze speler die ik eerder had speelde gewoon alles probleemloos af. Ook radio ontvangst kan beter. Wat erg vervelend is: de machine wordt erg traag als er meer data op staat, tergend traag.

André35 09-10-2011

Zeer ingenieus product

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Enige minpunt zou kunnen zijn dat het apparaat soms zeer traag reageert. (de reset-mogelijkheid is dan erg handig)
Maar ik denk dat teveel "opdrachten" bij een zeer gevuld geheugen de oorzaak zal zijn.
Geluid via oordopjes is magnifiek

Theodorikus 09-10-2011

Prima product

Geschreven voor: Philips GoGear Opus 16 GB

Indien het oortelefoontje met een licht krullend snoer zou zijn uitgerust nog handiger, dan blijft het snoer niet meer haken.

JacquelineW 02-08-2011
  • Product jaar of meer in bezit

6,4
Net na de garantieperiode wil de gogear niet meer opladen, kan er dus niets meer mee. Kwalitatief dus slecht!

Jansfe 11-11-2010

Valt mij erg tegen. De knoppen zijn slecht in de bediening en reageren slecht. Afsluiten van een spelend nummer betekend afzetten van het apparaat. Ergens anders op reageren doet hij niet. Helaas kon ik hen niet terugbrengen bij Dixons ( hoe ouderwets slecht!) want de eerste had ik al omgeruild wegens blokkade in software. Nee Philips dat dus nooit weer!

WilSmith 28-10-2010

Geweldig geluid vooral full sound (dynamic equalizer)Bediening is overzichtelijk. Heb er wel een paar andere oordopjes bij (sony). Apparaat ziet er netjes uit. Krasvastheid is een ?? Werkt via de 'standaard' USB kabeltjes, da's gemakkelijk. Wat alleen 'waardeloos' was, was het bijgeleverde hoesje. Het vodje hadden dan nog beter weg kunnen laten en kan in mijn ogen niet bij zo'n kwalitatieve goede MP3 speler.
Prijs/prestatie (+/- 80 Eurootjes) vond ik uitstekend!

jingleez 02-02-2010

Goede MP-3 speler. Heb hem nu 2 weken en hij bevalt uitstekend.
Helaas is mijn koptelefoon gejat dus doe ik het nu even met oordopjes. Ik kan niet wachten totdat ik deze speler hoor met een goede koptelefoon!

Ik vind het gebruikersgemak erg vriendelijk en simpel. Dat is een pluspunt.

Ik kan je echt aanraden iets meer uit te geven voor een mp3-speler aangezien sommigen een slecht gebruikersgemak hebben. deze heeft dat niet.

Ik heb ook voor flash geheugen gekozen. Puur voor de degelijkheid en dat je er ook nog eens wma op kan afspelen. MP3 klinkt al snel slecht in mijn oren met een goede hoofdtelefoon.

met dit alles de bovenstaande(of onderstaande) score!

Gerard555 07-12-2009

De prijzen van MP3 of MP4-spelers is geen kattepis, om niet te zeggen onevenredig hoog voor wat je koopt voor je geld. Enfin, mijn gehoor is sterk afgenomen en hoor de hoge frequenties niet meer. Juist daarom zocht ik een speler van goede geluidskwaliteit en minimaal 8 Gb. Het is 16 Gb geworden en gelukkig maar, want het vullen van het geheugen gaat snel. Mijn keuze was gevallen op Sony of Philips. De prijs heeft het uiteindelijk bepaald. Ik vind het lastig om via Media Player te werken. Het zal mijn onhandigheid zijn, maar bij syncroniseren wordt steeds weer de hele muziekbibliotheek op de MP3-speler gezet. Dat wil ik niet, dus ik werk nu gewoon vanuit Windows Verkenner door kopiëren en plakken en dat gaat uitstekend. Waarom volgens Philips via Windows Media Player moet worden gewerkt, is mij niet duidelijk. Hoe dan ook, het geluid is fantastisch. De equalizer zorgt ervoor dat ik het apparaatje zo goed mogelijk kan inregelen voor mijn gebrekkige gehoor. Ik kan zo heerlijk genieten van mijn muziek. De in-ear-oordopjes zorgen voor een directe geluidsoverdracht naar je trommelvlies. Het volume staat bij dan op 1/4 van het totaal en dan is de radio goed te verstaan. Gevaar van in-ear-plugs, maar ook andere dopjes natuurlijk, voor jongeren is en blijft gehoorbeschadiging als je het volume te hoog zet. En daar krijg je later spijt van, dat wil je niet weten!! Doof worden is één ding, maar wat denk je van het oorsuizen (dag en nacht)?
Filmpjes worden ook prima weergegeven. De mediaconverter is wel erg traag en kieskeurig, want gewone MPEG2 filmpjes worden niet verwerkt. Tot nu toe alleen AVI-bestanden uitgeprobeerd. Foto’s worden ook mooi weergegeven. Ik heb geen ervaring met andere spelers, dus ik kan niet vergelijken. Ouderwets als ik ben, ben ik altijd erg zuinig op mijn spullen, dus ik ben zeer benieuwd hoe lang dit apparaatje meegaat.

Sjans 24-09-2009

Nu 1 week in bezit. Tot nu toe een geweldig apparaat! Software die er bij geleverd wordt is prima, converteren en plaatsen van films gaat goed, duurt wel even(5 à 10 minuten voor een aflevering van een serie), maar het beeld is super. Muziek zet je erop via Windows Media Player, wat heel makkelijk gaat en snel. Kwaliteit van het geluid is uitstekend, bediening en interface idem dito. Radio heeft goede ontvangst en je kan zelfs van de radio opnemen, als je bijv. een leuk liedje hoort. Word geleverd met een goed beschermingshoesje en in-ear oortjes. Heb zelf er nog een anti kras laagje bij gekocht, gewoon 2.8 inch anti kras laag intypen op google en je vind wel wat. Nu is het scherm ook goed beschermd. Scherm is zeker niet te klein, 2.8 inch is eerder groot voor een on the go speler. Al met al zeer tevreden, prima speler als je een apparaatje zoekt wat perfect muziek en films afspeelt.