Sony NWZ-W202 2 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony NWZ-W202 2 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Daan_der_Danen 25-03-2010
Geschreven voor: Sony NWZ-W202

Waardeloos apparaat en ik raad het iedereen af om het te kopen!

Zoals meerdere mensen hier leek het me handig voor het sporten. De 1e begaf het na ongeveer 70 min.

Nadat ik het aankoopbedrag terug heb gekregen, heb ik een tweede aangeschaft. Deze gaf er na 10 min. al de brui aan.

Ik ga nu maar op zoek naar een ander model. Zolang ik er van heb kunnen genieten was de geluidskwaliteit overigens dik in orde.

Berlicummer 07-03-2010
Geschreven voor: Sony NWZ-W202 2 GB

Op zoek naar een MP3-speler die ik tijdens het hardlopen kon gebruiken stuitte ik op de NWZ-W202. Mijn gebruikservaringen zijn erg negatief. Het eerste exemplaar dat ik aanschafte gaf na drie keer gebruikt te zijn de geest. Reageerde nergens meer op. Nadat ik het aanschafbedrag terug kreeg heb ik een twwede exemplaar gekocht. Ook dit exemplaar stopte na twee weken met functioneren. Als je een MP3-speler wilt voor tijdens het sporten en je wilt hier langer dan drie weken plezier van hebben moet je geen NWZ-W202 kopen.

W0oT 21-12-2009
Geschreven voor: Sony NWZ-W202 2 GB

Fijne speler voor sporters! Heb de speler nu 2 weken en is in het begin wat strak om je hoofd, maar wordt al minder. Is dus wel een voordeel dat hij zeker niet losschiet van je hoofd. Muziekkwaliteit is goed. Verder geen problemen mee. houdt er van dat die zo simpel is!

jannijssen1977 11-09-2009
Geschreven voor: Sony NWZ-W202 2 GB

ER zijn twee dingen goed aan dit product en dat is dat het geen draden bevat en de geluidskwaliteit vind ik erg goed. Maar omdat je dit product koopt om te sporten, en daarbij zweet vrij komt krijg ik elke keer storing. Dan springt het geluidsniveau naar max en dat is geen pretje voor je oren. Schrok me rot de eerste keer. Wat ik mis is hoelang de batterij nog mee gaat.

Ron B 27-06-2009
Geschreven voor: Sony NWZ-W202 2 GB

Een paar weken geleden dit product aangeschaft om mee te gaan hardlopen. Ik hoopte op comfort en gemak, geen draden en weinig complexiteit.
Alleen.. deze MP3 speler kan niet tegen vocht, kan niet tegen zweet, dus na een intensieve workout begon die te stotteren en storen, begon uit zichzelf te zappen of hield er gewoon helemaal mee op. Ik heb hem al meerdere keren moeten resetten en zelfs opnieuw formatteren, maar de problemen blijven.
Dit is echt geen probleemloos product, erg frustrerend. Sony heeft het zelf ook toegegeven, maar er is nog geen oplossing.
Enige wat ik kan zeggen: NIET kopen, tenzij je wilt worden gefrustreerd. Een vriend zei al eens Sony sucks, ik geef hem gelijk.

student1980 22-04-2009
Geschreven voor: Sony NWZ-W202

Hey, zeker een aanrader voor mensen die gewoon graag naar muziek luisteren, en geen poespas aan hun speler wensen. een uitstekende geluidskwaliteit, geen snoeren, en lekker ligt. hij heeft maar 2gig aan geheugen maar het leeghalen en vullen met muziek gaat super simpel via windows explorer, dus geen moeilijke software nodig. over de baterijduur of duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen, maar voelt stevig aan, en je zet hem toch gewoon weer op de standaard naast de computer om op te laden en meteen wat verse muziek te laden.het zoeken van nummers gaat via een soort introscan, maar dan zoekt hij het refrein op zodat je het makkelijker herkend. ik gebruik hem echter met sporten, en laat hem dus gewoon lekker op shuffel zijn liedjes spelen.