Sandisk c250 2GB 2 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sandisk c250 2GB 2 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

RtH 03-04-2010
Geschreven voor: Sandisk c250 2GB 2 GB

Ik heb de voorganger van de Sansa C250 gekocht de C150. Na 2 jaar gaf hij er vorige maand zomaar de brui aan. Hoewel hij redelijk beviel ben ik toch op een ander merk overgestapt. Synchroniseren kon nl alleen via mediaplayer en was vaak ontzettend traag. Verder voldeed het aan mijn verwachtingen maar heb nu sinds een paar dagen een Sony MP4. Is toch wel veel fijner.

Rob.Erto 28-05-2007
Geschreven voor: Sandisk c250 2GB 2 GB

Speler vanmiddag gekocht. Voornaamste voordelen tov andere spelers:
- toetsen ver uit elkaar (handig voor mijn grote vingers)
- vervangbare accu/batterij
- inclusief nekkoord (niet standaard bij veel spelers, schande)
- uitbreidbaar dmv microSD

Grote nadeel is het gebruiksgemak. Vrij summiere handleiding op papier in Engels, op cd staat een uitgebreidere handleiding in het Nederlands. Overzetten van bestanden via Windows Media Player lukt niet, muziekbestanden staan volgens WMP wel in de speler maar kan ze niet afspelen. Door middel van direct overschrijven lukte in 1e instantie ook niet. Bestanden moeten naar map MEDIA maar die stond niet in de speler, zelf aanmaken dus. Daarna schrijf je de bestanden er zo in. Overschrijven gaat door de USB 2.0 standaard zeer snel.

nj 22-04-2007
Geschreven voor: Sandisk c250 2GB 2 GB

Ik heb het spelertje nu een maand in bezit. Na een dag pluizen 149 nummers erop gezet. 113 foto's, en een boek ingelezen voor mijn zoon op de voice-recorder. Erg leuk apparaatje. Geen ervaring met andere apparaten. Ik heb nog ruim 1Gig te vullen, hierna is met een microCD het geheugen nog uit te breiden. Je moet voor de bediening vrij hard duwen, en het displaytje is erg moeilijk zichtbaar, vooral de als je een keuze met het pijltje wilt maken.