Sony Walkman NWZ-W273S 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Walkman NWZ-W273S 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

TESTER 11-03-2016

SPIJT .............

Geschreven voor: Sony Walkman NWZ-W273S 4 GB

In totaal heb ik nu 3 apparaten getest.
Als 1e deze van SONY, duur in aanschaf. Na een 5x testen. Had ik het volgende probleem : Na ongeveer 20 baantjes borst croll loopt er langzaam toch water in het oor. Hierdoor kun je het geluid niet meer goed horen. Op verschillende manieren met bijgeleverde budds getest maar geen resultaat. Het water loopt in het oor.
Geld terug ging zeer moeizaam. In verband met dat het een Hygiëne product is en ze deze niet willen terugnemen. Maar de aanhouder wint.

Als 2e van het merk speedo getest. Deze is iets beter. Maar het bevestiging aan de bril is waardeloos en onhandig. prijs ook rond de 100,-- euro. Deze had ik geleend van een badmeester. En kon hem terug geven.

Als 3e heb ik een chinees apparaat gekocht. Deze kost 16,-- euro en deze gebruik ik nu 4 maand. 2 tot 3 keer per week. Is goed waterdicht. 1 klein nadeel. Bij het eruit halen van de plug blijft de budd wel eens in het oor zitten. Dan is het ff knutselen om hem er weer uit te krijgen. Zegt uiteindelijk maar weer hoe goed waterdicht het apparaat is. Zou leuk zijn als CONRAD deze gaat verkopen.

Rene1980 19-08-2015
Geschreven voor: Sony Walkman NWZ-W273S 4 GB

Ondertussen de 3e of de 4e in bezit. Elke keer een kant die het af liet weten na een tijdje.

Als ie het doet is het een prima apparaat om mee hard te lopen. Goed geluid, goeie pasvorm, makkelijk te bedienen, maar ik ben er nu wel klaar mee en ga op zoek naar een ander apparaat.