Sandisk Sansa Fuze MP3 Player 4GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sandisk Sansa Fuze MP3 Player 4GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Thom27 20-06-2010

Super apparaatje! Ik heb hem nu bijna een jaar en hij werkt foutloos, geluid is super en hij heeft een mooi en overzichtelijk menu met duidelijke functies. De draaiknop is natuurlijk helemaal geweldig zo kun je snel van de verschillende functies wisselen, net zoals met de geweldig uitgevonden "home" knop (de knop me het huisje erbij. Batterij gaat zeer lang mee en een mooi strak design en natuurlijk heerlijk dat je hem uit kan breiden met een microSD!

Zeker een aanrader!!

n3rdje 17-10-2009

Sansa fuze nu een paar weken in bezit en ben erg tevreden. Geluidskwaliteit vind ik (wel in combinatie met degelijke oordoppen natuurlijk)echt supergoed. De interface is wat oud en had wel eens vernieuwd mogen worden aangezien dit nog steeds dezelfde is sinds meerdere versies van sansa maar dat neemt niet weg dat het duidelijk, simpel en erg snel werkt. Reactietijd van de knoppen is er ook op vooruit gegaan, reageert erg lekker. Verder een erg strak design, mooie volle kleur, dun en lekker licht. Ook goede functie om nog een extra SD kaartje erin te doen en hij integreert die muziek gelijk tussen de muziek op de speler zelf, hoeft niks te verslepen of te kopieren. Ik heb er gewoon een sokje omheen en altijd in de broekzak of jaszak of in de tas maar hij is nog krasloos en werkt perfect. Aanrader!

marre 16-08-2009

Deze fuse een drietal weken in bezit. oogt mooi, het menu is overzichtelijk, geluid is goed te noemen. Er zal een, 4gb micro sd kaart bij. Echter al enkele keren, zonder aanleiding, zomaar afgesloten. Ook al enkele keren vastgelopen, het 'scherm' 1/2 verschoven. Dit is enkel te verhelpen door een totale reset. is ook enkel op te laden via usb. En geprobeerd op drie pc, dit werkt enkel op 1 van de drie

Nerood 22-12-2008

Heb de Fuze 3 dagen in huis gehad. (kom van een iRiver IMP-550 mp3 CD speler) Wel mappen kopieeren en plakken mogelijk, maar geen folder(map) herkenning in de fuze zelf. WIN MP11 gebruikt op allerlei mogelijke manieren... geen playlist :-(( te zien in de Fuze.
Gelukkig stond op de bon iets over omruilen... Direct weg ermee hahaha. Nu een Sony NWZ-E438f. WEL folders (mappen). De Windows mediaplayer en afspeellijsten.... WEG ERMEE!! En de Sony heeft ook nog een beter geluid. (met de eigen en Sennheiser oordoppen)

Blijft nog wel 1 conclusie over: Er gaat niets boven het geluid van de iRiver...!!! Alleen was deze te groot om mee te slepen.

Bats 15-12-2008

Na de goede ervaringen met een 8-gig Fuse besloot de Sint om ook nog een 4-gig exemplaar te brengen: dit was toch wel enigsinds een misrekening!
De radio is goed (zij het minder helder dan bij de 8-gig), video's worden zonder problemen afgespeeld, foto's zijn zeer duidelijk, maar......bij het afspelen van mp-3 bestanden slaat het ding steevast op tilt en tijdens het opladen lijken de pixels in het scherm te verschuiven; deze schuiven na het opladen niet terug.....
Beide problemen zijn enkel op te lossen door een reset; dan ben je ook gelijk al je instellingen kwijt. Het upgraden van de firmware verandert aan dit alles niks.
Ik ga er van uit dat het een maandagochtend product......en deze gaat dus terug, in de hoop dat ik een nieuwe krijg (want die 8-gig doet 't nog steeds super).