Lenco Xemio 760 BT 8GB 8 GB - Reviews

Kleuren
roze, zwart
Speler
MP3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco Xemio 760 BT 8GB 8 GB op Kieskeurig.nl.

4,3

Hessel 15-11-2018

Slechte keuze

Geschreven voor: Lenco Xemio 760 BT 8GB 8 GB

Volledig opgeladen heeft de speler nog nooit drie uur speeltijd gehaald.
Zelfs met een goede koptelefoon is het geluid erg slecht, een zeer matige blikken bass en alleen keuze uit voorgeprogrammeerde equalizers.
Bijgeleverde koptelefoon is gelijk aan wat in de 90's bij een walkman werd geleverd.
Zelfs al had ik deze speler voor €5 bij Action gekocht dan nog was het een grote teleurstelling geweest.

Minpunten

• Geluidskwsliteit is slecht
  • Batterijduur zeer kort
  • Slechte koptelefoon

Alexandra 10-03-2017

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Lenco Xemio 760 BT 8GB 8 GB

Het apparaatje ziet er aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk uit, maar is veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt. De bluetooth blijkt niet te werken, de batterij is na een uur leeg, en hij is in no time kapot, zonder er nu gekke dingen mee te hebben gedaan. Een echte miskoop!

johnnymiller 02-01-2016

6,2
Aardig apparaatje voor de prijs. Bluetooth werkt maar muziekkeuze is hierbij zeer beperkt. Niet mogelijk om een map of artiest te kiezen. Speelt alleen de hele inhoud af, of je moet per nummer selecteren... Niet echt handig.

RvhB 16-02-2015

Leuke en handinge mp3 speler. Is makkelijk te gebruiken en heeft zelfs een bleutooth functie die niet werkt.... verder ben ik erg tevreden. 8gb is voldoende geheugen maar als je zou willen kun je het nog uitbreiden met een micro sd kaart.