Apple iPod touch 32GB

8 GB
Foto viewer
Nikkei NMP4PK 8GB 8 GB

roxy01 04-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Eerst aantal jaren iPod touch 4e generatie gehad. Toen er een aanbieding kwam besloot ik om de 'nieuwe' iPod touch 5e generatie te gaan halen. Eerste half jaar geen problemen mee gehad, maar nu ik hem ruim een jaar heb, krijg ik er steeds meer problemen mee. iPod wil niet meer met de computer verbinden, hij kan geen muziek of apps meer downloaden hoewel ik nog ruim 3 gigabytes over heb, en hij loopt snel vast. Al een paar keer gereset maar dit mag niet baten. Mijn conclusie: zeker geen product van Apple kwaliteit, erg jammer!

justinr 29-12-2013 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een geweldig apparaat! Ik wilde eigenlijk al heel lang een iPod Touch(eerst de 4G) maar er was een aanbieding en toen had ik toch een Samsung apparaat gekocht. Daar heb ik veel spijt van, maar aan de andere kant, als ik die 4th generation had gekocht, had ik deze nu niet gehad! Het geluid is erg goed, hij is snel, makkelijk, handig, handig mee te nemen en hij ziet er prachtig uit! Ik ben er echt fan van! Ik zeg: kopen!!! Zelf ben ik ook wel benieuwd naar de iPod Touch 6G , omdat er tussen de iPod 4 en de iPod 5 een super groot verschil zit, ondanks dat er tussen de 4 en de 4s, de 5 en de 5s bijna geen verschil zit! maar deze iPod is geweldig. Een aanrader!

Mus Cules 17-04-2013 Product paar weken in bezit

9,6
super goed! ik ging van android 2.3 naar deze ipod touch en hij werkt perfect! hij is trouwens wel zo dun (6.1 mm) dat ik soms het gevoel heb dat ik hem kwijt ben, maar dan zit ie gewoon nog in me broekzak... hij start op in 20 seconden, gaat uit in 1 seconde en de Apple A5 chip maakt hem supersnel!! voor de rest is 32 GB echt meer dan genoeg, ik gebruik nu iets van 12 GB dankzij Real Racing en Need for Speed. De apps die je kan downloaden zijn supergoed en meestal nog gratis ook! dikke aanrader! wel jammer dat de camera wat uitsteekt aan de achterkant, 0.44 mm zeggen ze...

Henk Hok 06-12-2012 Product paar dagen in bezit

Ik was op zoek naar een nieuwe mp3 speler waarmee ik ook kan internetten. Je kan dan natuurlijk een smartphone kopen, maar ik wilde ook een handzaam formaat én een SUPER scherp scherm. De Iphone 5 vind ik krankzinnig duur en de meeste Android telefoons te groot of uitgerust met een slechts redelijk scherm dus kwam ik uiteindelijk op deze ipod touch 5 g uit. Eigenlijk zijn de eigenschappen vrijwel hetzelfde als de iphone 5 met uitzondering van een gps module en natuurlijk de telefoon functies. Je betaalt echter wel 60 % minder!! Op internet vond ik de ipod touch er goedkoop uitzien met de witte voorkant, maar de zwarte versie is echt helemaal zwart (voor en achterkant) en daardoor erg mooi. Het eerste wat opvalt is hoe dun en hoe licht het apparaat is: ongeveer 4 mm dik en slecht 88 gram gewicht! Ondanks deze 4 mm maakt het apparaat door de aluminium body een sterke indruk.Wat ik onbegrijpelijk vind is het 1 mm uitsteken van de cameralens. Had het apparaat dan 1 mm dikker gemaakt en je had ook nog een sterkere accu kunnen inbouwen. De accu die er in zit is trouwens best goed. Het scherm is onvoorstelbaar scherp en goed. De nieuwe earpods (in ear koptelefoontje van Apple) zien er wat lomp uit maar zitten prima en het geluid wat er uit komt is ook prima. De speaker van de ipod zelf geeft trouwens ook een goed geluid. Ik was wat beducht voor de kwaliteit van de microfoon omdat die aan de achterzijde van het apparaat zit als je bv aan het skypen bent. De microfoon blijkt echter uitstekend te werken. De camera zowel aan de voor als achterzijde functioneren perfect. Vergeleken met android vind ik de Apple software redelijk. Ik was geen apple fan, maar misschien ga ik het door deze prachtige ipod touch wel worden. Ongelooflijk hoe goed alles functioneert in zo'n klein apparaatje!