Philips GoGear MP4-speler SA4VBE08KN/12 8 GB - Reviews

Opslagcapaciteit
8 GB
Foto viewer
Video viewer

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,9

F.j.Lutke 21-06-2015 Product half jaar in bezit

7,6
Heerlijk en makkelijk apparaatje . Geen probleem met Random play en 2500 nr's zijn feilloos op te roepen. Dit apparaatje is uitstekend te gebruiken als geluidsbron bij buitenshuis optredens op P.a. installaties.Alleen een laptop doet het soms iets gemakkelijker.

f.v.opstal 27-07-2013 Product half jaar in bezit

4,2
Beste mensen,
dit apparaat kan je beter niet aanschaffen.
Ik gebruik nl altijd de opties Shuffle/Alle nummers om een variatie te krijgen in de ca 1400 nrs die ik er op heb staan , maar het zijn steeds dezelfde nummers die terugkeren en dus steeds dezelfde nummers die je nooit hoort !!!!

makkie12345 16-06-2013

Leuk en handig apparaatje

Het was even zoeken in het begin hoe de instellingen werkten maar inmiddels luisteren wij bijna dagelijks muziek via dit apparaat. Geluidskwaliteit is ok. Prijs kwaliteit verhouding is goed

DrTrx 02-05-2013

Na een goede start enorme tegenvaller.

Eind vorig jaar deze MP4 speler aangeschaft. Ik gebruik de Vibe dagelijks in de auto en tot vorige week ging dit probleemloos.
Tijdens het rijden stopte de speler er abrupt mee. Thuis nog eens aan de lader geknoopt, maar het apparaat blijft dienst weigeren. Via de site Songbird gedownload en de hadnelingen uitgevoerd om de speler in Firmwaremodus op te starten, maar ook dit geeft geen oplossing.
Het apparaat blijft zwart en geeft geen teken van leven meer.
Erg zonde. Het was geen goedkoop ding, maar tot nu toe was ik tevreden(met wat kleine minpuntjes)
Maar nu kan ik em beter weggooien.
Ik hoop dat Philips me langs deze weg verder kan helpen, ander is het toch een teleurstelling geworden.

margot1512 19-08-2012

goed

De speler voldoet prima.
Ik heb alleen problemen met de software. Blijft vaak "hangen". Een cd importeren lukt mij alleen via Itunes