Philips GoGear SA4VBE04KN 4 GB - Reviews

Opslagcapaciteit
4 GB
Foto viewer
Video viewer

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

R.Boersen 06-06-2013 Product half jaar in bezit

Met Songbird zeer eenvoudig te laden. Prettige Settings en geluidsbescherminginstelling. Ik heb er nu 900 muziekeenheden op staan. Dat is meer dan een week continu muziek. De accu gaat echt lang mee.

MP3plr 11-03-2016

Goed product met 1 extreem irritante eigenschap

Omdat ik wel veel door de mappen browse maar geen foto/video gebruik is het tenen-krommend irritant dat de firmware de mappen "Music, Pictures, Playlists en Video" continu weer ongevraagd aangemaakt nadat ik ze verwijderd heb.

2xben 03-11-2015

Prima MP3/4 speler

Helaas bij opladen wordt niet onthouden wel nummer er als laatste afgespeeld wordt. Bij luisterboeken is dat heel vervelend.
Dus voordat je gaat opladen moet je eerst kijken in welk hoofdstuk je bent en op welke minuut hij staat.

Verder een prima MP3/4 speler

rene1500 28-08-2015

leuk mp4 spelertje

funktioneerd goed,makkelijk te bedienen,goed leesbaar scherm,ziet er leuk uit,en doet wat het moet doen.

Figaroa 18-12-2013

Werkt prima

Werkt prima, goed geluid, handig mee te nemen heb nog niet alles uitgeprobeerd maar qua muziek, geluid en batterij duur is het een leuk ding.

EMKA 18-06-2013

Een mooi design met goede eigenschappen en goede prestaties

Een parel voor het oog. Het vergt enige oefening om alle functies snel te kunnen vinden en op de juiste wijze te bedienen. De waarschuwing voor het overschrijden van een 'normaal' geluidsniveau is een goede toevoeging. Het geluid is mooi maar het maximaal geluidsniveau is wel enigszins beperkt en overstijgt met moeite het overig geluid in een vliegtuig.

sha12 12-04-2013

Dit product is oke

Dit product is oké. Het enige nadeel is:
- het lock functie werkt niet
- wanneer de hoofdtelefoon niet aangesloten is aan de apparaat blijft de muziek doordraaien.