Philips GoGear MP3-speler SA4RGA04KN/12 4 GB

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

pruedo84 22-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Fijne mp3 speler. lekker klein. Helaas wel van plastic gemaakt dus het zou gemakkelijk kunnen beschadigen. Voor sport vind ik het ideaal. Lekker compact en heel simpel aan te sluiten aan je pc, kopiër je muziek naar de mp3 speler en je kunt gaan.

Wolf24 06-01-2016

Handige mp3 speler voor onderweg en tijdens het sporten

Zeer tevreden over dit product, tegenwoordig zijn mp3 spelers uitgebreid met veel andere functies die voor mij onnodig zijn. De mp3 speler is gebruiksvriendelijk en zeer compact, ook handig voor bij het sporten

Apollo37 24-07-2015

1e apparaat terug gebracht vanwege allerlei storingen

Eigenlijk een heel fijn apparaat maar ik kreeg bij het 1e apparaat de melding dat het geheugen te vol was. Veel nummers verwijderd maar het probleem bleef. Gereset maar het probleem bleef. Device manager gedownload en gerepareerd maar het probleem bleef. Kreeg intussen steeds meer storingen zoals vanzelf op repeat gaan of opeens uit gaan.
1e apparaat terug gebracht maar 2e apparaat geeft ook weer de melding geheugen te vol en ook na verwijdering van veel nummers blijft de melding bestaan. Lees op internet dat anderen dit probleem ook hebben.

hoeistie 13-07-2013

volgens de beschrijving zou er Philips songbird en eenvoudige syncronisatie mogelijk zijn .

aan gezien dat song Bird en eenvoudige synkronisatie erg slecht zijn is het niet volgens wat er beschreven wordt.

Nodor1970 12-06-2013

Een makkelijk te bedienen mp3 speler in klein formaat

Ik krijg het volume niet hoger dan 16 zelfs niet als de vergrendeling er af is. Zo nu en dan wil je wel even iets harder spelen.

Ik ben zeker niet onhandig, maar ben al een paar uurtjes bezig om de oplossing te vinden. Ondanks alle tips in de handleiding en op internet wil me dat (nog) niet lukken.

Gekocht voor mijn vrouw om luister cd's af te spelen en daar is het hard genoeg voor. Misschien dat iemand nog een gouden tio heeft

Jannie27dus 09-04-2013

blijkbaar willekeurig afspelen tracks, product teruggebracht, geld terug

slecht, niet bruikbaar: tracks worden niet in de juiste volgorde weergegeven; werkt dus niet bij luisterboeken. We hebben daarnaast 2 andere (oudere) MP3 van Philips welke wel prima werken! Individueel apparaat of product probleem?

Sandokan43 09-04-2013

Doet wat hij beloofd!

Ik heb gemerkt dat muziek wat gedownload is niet altijd afgespeeld kan worden en vind de sortering van de muziek op artiest(en) niet erg functioneel. Maar als je alles kwijt kunt en terug vind op naam van het album vind ik prima hoor. Het product, de prestatie, de bediening en ontwerp zijn alle vier goed te noemen.

marco1 29-10-2012

luisteren naar muziekbestanden

Bij mijn apparaat wil het gebeuren dat sommige muziekbestanden niet gelezen/gespeeld kunnen worden,hierdoor moet ik het apparaat uitzetten en weer aanzetten,daarna leest het apparaat de muziekbestanden wel.

bas1 12-06-2012

iets teveel budget en veel te weinig kwaliteit

gammele knoppen die haast los lijken te zitten, een zeer trage respons en Songbird software (niet eens meegeleverd) die tijdens installatie al vastloopt. Geen aanrader, maar misschien mag je voor dit geld niet meer verwachten.