Philips Brilliance 200WP7ES/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Brilliance 200WP7ES/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

perfectemonitor 15-08-2008

Geweldige monitor, heb deze nu een maand of 3 en heb er geen seconde spijt van gehad. Beeld is echt tip top in orde. Ook een andere Philips hier staan die net 2 dagen geleden is geintroduceerd (Deze is al eind 2006 geintroduceerd), en dit scherm blijf echt een stuk beter. Verpakking was goed, handleiding ook duidelijk. Precies zoals we van Philips gewend zijn.

silent_bart 31-07-2008

Naar aanleiding van de bovenstaande reviews en andere vele andere reviews en de nu erg lage prijs deze monitor gekocht.
Heb model 200WP7ES\00 ontvangen met een P-MVA paneel erin wat een mooi en constante beeldkwaliteit beloofd. MVA staat bekend dat ze bij een grote kijkhoek gaan inverteren. Bij P-MVA is dit niet meer zo.

Installatie:
De monitor kwam goed verpakt aan alles is van degelijke kwaliteit. De voet is ruim instelbaar en niet overdreven groot zoals op de product foto's lijkt. Ook de rand van het scherm ziet er veel beter uit als op de foto's. Gelijk aangesloten op de Pc en alle instellingen op sRGB gezet. Het beeld is subliem! Diverse pixel, grijswaarde verloop, kleur en snelheids testen gedaan.
Allemaal perfect zonder enige fout te kunnen ontdekken. Ondanks dat het scherm al in 2006 is geintroduceerd is het denk ik momenteel (07/2008) nog steeds het beste scherm wat je kunt kopen voor het geld als je een kleurecht, scherp en contrastrijk beeld wilt.

Ervaringen met andere monitoren:
Heb ervaring met meerdere schermen zoals een HP lp1965 met S-PVA panel. De kwaliteit van het beeld van de philips is gelijk en zelfs nog iets betere kleuren.
Ook de dell 2408WFP (S-PVA) heb ik mee gewerkt. Hierbij is het erg jammer dat deze een enorme ghosting heeft wat je al tijdens normaal gebruik van internet storend is. Design van de Dell is wel mooier maar uiteindelijk gaat het om de beeld kwaliteit. Ben zelf heel kieskeurig hierop omdat ik de foto's van mijn Dslr wel goed wil kunnen bekijken en bewerken.

Conclusie:
Perfecte monitor voor alledaags allround gebruik die voor spellen, beeldbewerking en video geschikt is.

Twijfel?
Beeldkwaliteit: Perfect
Snelheid: Prima 8ms en geen gosting
Inkijkhoek: perfect
Design: Mooier als op de product foto's
Contrast: Zwart = perfect zwart

tuurke020451 29-12-2006

Nu 3 weken in bezit en nog geen seconde spijt! Prachtig beeld, aangesloten via
DVI. Mijn grafische kaart kan alle modi aan, tot 1680x1050 toe dus hier kan ik
wel even mee vooruit. Speciaal aangeschaft vanwege de mogelijkheid het scherm
90 graden te kantelen, zodat je een A4 pagina uit Word of PDF beeldvullend kunt
lezen zonder te hoeven scrollen. Daarnaast heb je door het grote breedbeeld
scherm de mogelijkheid 2 vensters naast elkaar te zetten zonder dat het
onleesbaar wordt. Concluderend: t kost wat, maar dan heb je ook echt wat!

Starfruit 20-11-2006

Ik heb dit scherm nu een paar weken in bezit en ik ben er super tevreden mee.
goede kijkhoek en reactietijd. kleurweergave is erg scherp, helderheid is ook
top, ook omdat deze zich aanpast aan het omgevingslicht. Het scherm is heel
goed in hoogte te stellen. Voor mij geen kleinere lcd met lagere resolutie
meer. De USB2-HUB is erg handig met 2 aansluitingen aan de achterkant en 2 aan
de zijkant van het scherm. De vormgeving vind ik persoonlijk een stuk beter dan
de samsung schermen. Echt een aanrader