Samsung Ultra WQHD Monitor 34 inch LS34J550WQU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Ultra WQHD Monitor 34 inch LS34J550WQU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

brtk8 27-12-2018

Groot scherm voor scherpe prijs

Deze ultra-wide monitor van Samsung is alles wat je van een Samsung beeld verwacht: scherp geprijsd, goede beeldkwaliteit en een strak design. Het is een zeer breed beeld en dat is fijn werken voor bepaalde dingen zoals audio-/videoverwerking.
Het scherm is zwaar, maar de meegeleverde voet is stevig en kan het gewicht van de monitor aan. De bedieningsknop van de monitor zit aan de achterkant wat een mooi afgewerkte voorkant geeft.
Gamen met zo'n breed scherm is leuk, maar als je aan zo'n breedte als dit veel waarde hecht, kan je misschien beter een stap verder gaan en voor een curved scherm gaan.
De picture-in-picture (PIP) feature is een gimmick die eigenlijk vrij weinig doet en voor mij geen doorslaggevende factor speelt. Ik zou hier alsnog een tweede monitor naast gebruiken ipv deze feature te gebruiken.
Al met al is dit scherm wel echt een topper. Lekker breed went snel, en multitasken was nooit zo makkelijk.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • mooi design
  • multitasken gaat makkelijker dan ooit

Minpunten

• alleen interessant voor specifieke wensen
  • nieuwe PIP feature niks toe

Willy1964 23-12-2018

Mooi scherm vervangt mijn twee 20 inch svchermen

Een scherm is toch mooier als twee omdat je de midden balk niet hebt. Het naadloos schuif ed n heeft ook voordelen met foto software en je kunt veel nauwkeuriger werken omdat het scherm lekker groot is. Voor mijn werk werkt het ook prettig omdat ik nu net iets meer programma's op het scherm kan hebben. 2.5 a4
Beeld is scherp en aansluiten is een fluitje van een cent als je weet dat je na de installatie van de software de monitor resetten

Pluspunten

• Prima voor zakelijke activiteiten
  • Energie zuinig

Minpunten

• Sommige spellen is de verhouding verkertd

javalevo 14-12-2018

Super fijn scherm. Ik gebruik het professioneel (accountant). Werk veel met verschillende bestanden naast elkaar. Dat werkt erg lekker op zo'n groot scherm. Feitelijk als vervanging van twee schermen. Enige nadeel is dat het in het begin even zoeken is naar de juiste instellingen om meerdere bestanden op een handige manier naast elkaar zichtbaar te krijgen. Maar na twee weken weet je niet beter. Ik kan aan mijn ogen merken dat het een goed scherm is, aan het einde van de dag ben ik na veel schermwerk minder vermoeid.

Pluspunten

• helder beeld
  • Ziet er profi uit
  • rustig kijken.

Minpunten

• in begin even zoeken naar juiste instellingen