Samsung Curved QLED Monitor 34 inch LC34J791WTU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Curved QLED Monitor 34 inch LC34J791WTU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jul 12-10-2018

Ideaal i.c.m Macbook Pro

Heerlijk scherm in combinatie met een MacBook Pro. Je verbindt het scherm met de meegeleverde USB-C kabel aan je Macbook en je kunt direct verder waar je daarvoor gebleven bent. Groot pluspunt van deze aansluiting is ook dat je Macbook direct opgeladen wordt, waardoor je bureau geen wirwar aan kabels en aansluitingen wordt. Ideale oplossing als je je laptop meeneemt naar klanten of gebruik maakt van flexwerkplekken.

Daarnaast beschikt het scherm over genoeg poorten om andere apparaten aan te sluiten. Zelf gebruik ik de tweede USB-C poort om een harde schijf te koppelen waarop ik mijn Time Machine backups draai. Bij het aansluiten van je laptop wordt deze dan gelijk herkend.

Door de breedte van het scherm is het makkelijk om met meerdere programma's naast elkaar te werken. Met sommige programma's zoals Excel en Photoshop is het heerlijk om juist in een schermvullende weergave te werken.

Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Breedte
  • Aansluitingen
  • Opladen MacBook