Samsung C34J791WTU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung C34J791WTU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

adobe123 08-10-2018

mooie rondingen

Geschreven voor: Samsung C34J791WTU

Ik heb de Samsung Curved QLED Monitor 34 nu een aantal weken in gebruik, en ik moet zeggen dat het een genot is om naar te kijken. Ik gebruik de monitor vooral voor het bewerken van foto en video, en met een goede kleur accuraatheid en resolutie is dat makkelijk werk. Daarnaast is de monitor perfect te gebruiken als men meerdere vensters open wilt hebben staan om zo productiever te werken. De thunderbolt mogelijkheid die deze monitor heeft is ook handig, ik hang mijn laptop na het werken aan de display om op te laden, of om op de display verder tye werken. Ook gamen gaat de monitor goed af, het 100 hz paneel is bij 'competatief' gamen erg fijn, en ook mogelijke meekijkers kunnen het beeld goed zien door de curved display.

Al met al beveel ik deze monitor aan aan diegene die zich helemaal wilt verdiepen in een spel, en aan diegene die grafisch werk verricht als werk of als hobby

Pluspunten

• curved display
  • resolutie
  • ingebouwde speakers
  • 100 hz+

Minpunten

• thunderbolt kabel alleen voor nieuwere macs

Lucas M 02-10-2018

Enorm scherm, Ultra wide en erg scherp met prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung C34J791WTU

Samsung heeft naar mijn mening hier het mooiste scherm ooit gemaakt. Het scherm is heerlijk groot, breed, enorm scherp en heeft prachtige kleuren.

Qua aansluitmogelijkheden is dit erg luxe, je krijgt HDMI aansluitingen, maar ook krachtige USB-C aansluitingen. Dat is echt de aansluiting van de toekomst.

Ik gebruik het scherm vooral voor games. Wat een prachtige kleuren! Door de grootte zie je veel meer van de omgeving, en bij racegames wordt je helemaal meegezogen in de race. Het is echt alsof je zelf racet!

Voor zakelijke dingen is dit ook een handig scherm, je kan zelfs 3 applicaties naast elkaar plaatsen. Het is geen probleem voor dit scherm, door de enorme breedte. De kijkhoek voelt overigens erg natuurlijk aan, het is zeker niet te gebogen!

Ik zou niet meer anders willen dan dit!

Pluspunten

• breedte
  • scherpte
  • kleuren
  • aansluitingen

Minpunten

• prijs