De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iiyama XB3270QS-B1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RobinPkr 29-08-2018

Top scherm

Geschreven voor: iiyama XB3270QS-B1

Mooi scherm voor een goede prijs. Enorm verschil qua werkruimte op je scherm met een 1080p. Kantelbaar voor betere kijk hoek is een pluspunt, ook ondersteboven te kantelen mocht je dit willen. In hoogte verstelbaar, maar dit had iets hoger gemoeten. Ik krijg het scherm niet op 75 hertz maar dit zou aan mijn videokaart kunnen liggen.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Gedetailleerde weergave
  • Veel werkruimte op je desktop

Minpunten

• Te weinig in hoogte verstelbaar

RobinPkr 20-08-2018

Top scherm

Geschreven voor: iiyama XB3270QS-B1

Mooi scherm voor een goede prijs. Enorm verschil qua werkruimte op je scherm in vergelijking met een 1080p. Kantelbaar voor betere kijk hoek is een pluspunt, ook ondersteboven te kantelen mocht je dit willen. In hoogte verstelbaar, maar dit had iets hoger gemoeten. Ik krijg het scherm niet op 75 hertz maar dit zou aan mijn videokaart kunnen liggen.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Gedetailleerde weergave
  • Veel werkruimte op je desktop

Minpunten

• Te weinig in hoogte verstelbaar