Philips Brilliance BDM4037UW/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Brilliance BDM4037UW/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tweetweeties 30-01-2019

Groot beeldscherm

Voor mijn 2de kantoor een groot beeldscherm gekocht met ongeveer evenveel pixels en afmetingen als mijn 2 Apple 27" beeldschermen samen. De prijs is zeer gunstig voor zo'n groot beeldscherm. De helderheid ed zijn waarschijnlijk goed genoeg voor games maar niet voor office-toepassingen. Na een paar uur ga ik toch weer achter de Apple-schermen zitten: wat een rust. Contrast en scherpte komen niet in de buurt van de Apple-schermen, maar dat kun je ook niet verwachten gezien de prijs. Het geluid is ronduit slecht, maar dat is minder relevant.
Vreemd dat de USB oplaadpoort niet werkt als de monitor stand-by staat. Er zijn voldoende aansluitmogelijkheden. Die zijn wat lastig te bereiken vanwege de afmetingen van het scherm.
Leuke monitor voor games ed, maar niet voor intensief kantoorgebruik.

Pluspunten

• groot
  • voldoende resolutie
  • mooi design
  • prijs

Minpunten

• ongeschikt voor kantoordoeleinden
  • USB-poorten wat lastig te bereiken
  • slecht geluid