De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 27ea op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

MW 04-10-2017

Prima scherm voor deze prijs

Geschreven voor: HP 27ea

Dit scherm voldoet prima aan de verwachtingen voor de prijs die je betaald. Ik werk op kantoor met een 27inch 5K retina scherm en kon derhalve niet terug naar een kleiner formaat. Met vrij dunne randen sprak het design van het scherm mij direct aan en vond ik het de moeite waard hem te bestellen na het lezen van een aantal goede reviews.

Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van het scherm en was angstig dat ik de pixels kon tellen (dat is namelijk met mijn kantoor scherm totaal niet het geval) en het verschil erg groot zou zijn. Eerlijk is eerlijk, natuurlijk zie je verschil, maar dit stoort mij totaal niet omdat het scherm helder is, een snelle reactie-tijd heeft en prima invalshoeken. Door de dunne randen oogt ie zelfs wat groter dan mijn scherm op het werk (dikke randen)

Ik ben designer en zal uiteindelijk wanneer mijn budget het toestaat over gaan op een high-end scherm, maar dit is echt de ideale tussen oplossing voor mensen met een krap budget die toch een prima scherm willen.

Een nadeel is wel het slechte geluid dat uit de scherm speakers komt (was te verwachten en had ik ook al gelezen), maar ik zou als HP zijnde dan zelfs nog kiezen om ze helemaal niet in te bouwen (iedereen zou overigens losse speakers moeten hebben, goede kwaliteit speakers in een scherm zijn uitzonderlijk).

Pluspunten

• Goede invalshoeken
  • Prima resolutie

Minpunten

• Iets wankel
  • Slechte speakers

RemBro 16-02-2017

Dit scherm gekocht, en wat er toen gebeurde geloof je nooit

Geschreven voor: HP 27ea

Een tijd terug heb ik dit scherm gekocht voor mijzelf, voor een PC die ik aan het bouwen was.
Levering was mooi op tijd en netjes.

Het unboxen was zeer prettig, alles zat goed verpakt en zeer veilig verpakt.
3 zakjes voor een kabel is wel een beetje overkill maar goed daardoor wel een ongekrenkte kabel.

Het beeldscherm is van zware materialen gemaakt en voelt stevig aan, dit vind ik zelf altijd heel belangrijk. Het scherm in flinter dun, ik wilde een foto sturen naar mijn vrienden maar ik kreeg alleen een zwarte streep op de foto. K
Kortom zeer mooi en dun.

Qua specificaties valt hij een beetje tegen. Vooral de lage responsietijd.
Voor dagelijks gebruik zoals films en youtube valt dit niet op. en is het mooie heldere scherm uitermate geschikt.
echter voor het spelen van Games met hoge FPS waarbij reactie zeer belangrijk is merk ik dat dit scherm soms wat moeite heeft om alles vloeiend te weergeven.

De kleuren en helderheid is echt perfect, dat is mij nog het meest meegevallen.
Alle kleuren zien er levendig uit en met een zeer goed contrast.
Zelfs in een kamer met veel licht is er goed te werken met dit scherm en heb tot nu toe nog geen hinder ontvangen van de glanzende glas plaat.

TL:DR

+Mooi scherm van goede kwaliteit en stevige bouwmaterialen.
+Zeer mooie kleur en contrast ratio

- hoge responsietijd

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Stevige constructie
  • Flinter dun
  • Mooie kleuren
  • GROOT ^^

Minpunten

• Responsietijd
  • Geen digitale uitgang, alleen HDMI

Jeffrey 31-01-2017

Strak vormgegeven super sherp beeld

Geschreven voor: HP 27ea

Even opzoek geweest naar een goed beeldscherm en uiteindelijk deze aangeschaft. Het bleek de juiste koop, een goede prijs kwaliteit verhouding. Kwaliteit van het beeld is echt super en het scherm zelf is lekker dun en erg strak vormgegeven met weinig rand om het scherm heen. Het scherm doet niet onder voor de vormgeving en beeldkwaliteit van mijn Macbook Pro waarop hij is aangesloten. Enkel het ingebouwde geluid is slecht maar dat gebruik ik verder ook niet.

Pluspunten

• Strake vormgeving
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Grote voet
  • Slechte geluidskwaliteit

jamones 22-01-2017

Supergroot scherm en zeer goede beeldkwaliteit

Geschreven voor: HP 27ea

Mooi groot scherm ideaal om in combinatie met je laptopscherm (extended) lekker overzichtelijk te kunnen werken met verschillende applicaties tegelijkertijd op je schermen. Ik gebruik heel vaak de combinatie excel, word en mijn internet browser. Werkt echt perfekt.
Drie ingangen, te weten 2x HDMI en 1x VGA waardoor ik ook mijn Raspberry Pi continue aangesloten kan houden.
Beeldkwaliteit is geweldig, ook onder variërende kijkhoeken. Geluid is wat minder, maar goed genoeg als geen hifi nastreeft.
Verder vind ik de response bij het selecteren van een andere source wel traag gaan.
De bedieningsknoppen (aan/uit, source, instellingen, volume) zitten uit het zicht wat bediening wat lastiger maakt, maar dat kan je ook als een esthetisch voordeel zien ;-)

Vertical verstelling van het scherm is voor mij ruim voldoende.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Lekker groot scherm
  • Ingebouwde speakers
  • 3 ingangen

Minpunten

• Duurt even als je van ingangsbron wisselt
  • Bedieningsknoppen uit zicht

Mario 20-01-2017

Groot scherm, kleine rand en erg dun.

Geschreven voor: HP 27ea

Dit is een prachtig dun scherm met 2 HDMI aansluitingen en boxen er verwerkt. Vanwege de witte achterkant staat hij niet massief, maar mooi slank op het bureau. Het scherm is netjes op de aangegeven dag gelvert en werkt na uitpakken direct.

Pluspunten

• Smalle rand
  • Dun scherm
  • Lichte achterkant

Minpunten

• Geluid zit aan de achterkant en is beperkt.

TheReviewist 20-01-2017

Groot scherm, kraakheldere kleuren voor een topprijs!

Geschreven voor: HP 27ea

Ik zocht een groot scherm met een full HD resolutie, en heldere kleuren. Ik stuitte op de HP 27EA via iBood. Waar het scherm overal op internet wordt aangeboden voor 250 euro, bood iBood deze aan voor 150 euro!

Dankzij de grote diameter van 27 inch (68.58 centimeter) is het scherm zeker groot genoeg om films op te kijken in hoge resolutie. Bovendien heeft het scherm ook een IPS paneel, wat ervoor zorgt dat te kijkhoeken groot zijn. Erg handig als je bijvoorbeeld met z'n tweeën kijkt!

Het scherm is anti-glare, waardoor je geen last hebt van lichtweerkaatsing.

De afwerking van het scherm is tot in detail afgewerkt. Dat is goed te zien als je het scherm van dichtbij bekijkt. Daarnaast heeft bijna geen zwarte rand. Dat kijkt zeer prettig en maakt het mogelijk om meerdere schermen tegen elkaar te zetten.

Ik heb het scherm gekocht om aan te sluiten op mijn MacBook Pro (een laptop van Apple). Ik heb het scherm kritisch bekeken en de kleuren zijn nagenoeg hetzelfde als de kleuren van mijn hoogwaardige MacBook Pro beeldscherm.

Over de bediening van het scherm is goed nagedacht. Alle functionaliteiten zoals het aanpassen van de helderheid en het contrast zijn heel eenvoudig te vinden.

Geluid nodig? Het beeldscherm heeft zelfs ingebouwde speakers. Natuurlijk is dit geluid niet te vergelijken met een surround systeem, maar voor de basisbehoefte volstaat dit prima.

Ik kijk bij reviews ook kritisch naar de minpunten van een product. Het enige minpuntje wat ik heb kunnen vinden is dat het scherm geen ophangpunten heeft, waardoor deze niet gemakkelijk aan de muur te bevestigen is (mocht je dit willen).

Kortom, zoek je echt een groot beeldscherm met heldere kleuren en een uitstekend beeld voor een goede prijs? Dan raad ik je dit scherm echt aan!

Pluspunten

• Kraakhelder scherm, goede kleuren!
  • Topprijs
  • Supergroot scherm (68.58 centimeter)
  • Ingebouwd geluid
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geen ophangpunten

Jeroen 20-01-2017

Uitstekend beeldscherm tegen bodem prijs.

Geschreven voor: HP 27ea

Flinterdunne goed ontworpen beeld weergever.
Staat als een in to the future machine op zijn plek.
Wat het scherm moet doen, doet het.
Knap dat de uitvinders dat voor elkaar gekregen hebben.

Het is ze gelukt tegen een voor iedereen haalbare prijs met een hoog gehalte aan design en techniek een zeer goed scherm neer te zetten letterlijk.

farnk 20-01-2017

Mooi groot scherm

Geschreven voor: HP 27ea

Perfect goede kwaliteit je kan er mooi films op kijken ,kleur ook goed
I heb een goede koop gedaan ,kan hem iedereen aanraden

Pluspunten

• groot
  • mooi

Minpunten

• geen
  • geen

Peek 19-01-2017

Super plat

Geschreven voor: HP 27ea

Super plat scherm. Duidelijk beeld. Oogt en voelt wel erg fragiel. Het feit dat hij 2 HDMI poorten heeft is een fijne feature. interface werkt ook prima

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • 2x HDMI
  • Plat en ook nauwelijks een rand eromheen

Minpunten

• Voelt "fragiel"

Paul Wiggers 19-01-2017

Zeer stylevol scherm

Geschreven voor: HP 27ea

Vanwege het zeer dunne design met zeer dunne rand, 2 schermen voor uitgebreid bureaublad aangeschaft. Echt een plaatje op het bureau met een zeer scherp en contrastrijk beeld via de HDMi aansluitingen. De 2 schermen "vloeien" in elkaar over. Geen VESA aanwezig, waardoor wandmontage niet mogelijk is. Gezien de doelstelling (2 naast elkaar op bureau) had ik die ook niet nodig.

Pluspunten

• Zeer dun
  • Zeer dunne schermrand

Jan Willem 19-01-2017

Groot scherm, kleine rand

Geschreven voor: HP 27ea

Een prachtig modern scherm, van hoge kwaliteit. Gebruik hem in combinatie met een laptop. Makkelijk in gebruik en scherm is makkelijk dimbaar voor wat minder fel beeld. Echt boven verwachting goed beeldscherm voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Strak design