De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 24es op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jasper 27-06-2018

Top Scherm

Mooi dun scherm.
HDMI mee geleverd, calibratie met de spider is bijna niet nodig voor de foto en videobewerkers onder ons

Pluspunten

• Dun
  • Heel dicht bij ware kleuren

Minpunten

• Geen speakers
  • niet 4K

Nicolette1975 23-06-2018

Monitor met zeer scherp beeld

Geschreven voor: HP 24es

Ik zocht al een tijdje een andere monitor. Er moest een HDMI poort op zitten een ook energiezuinig zijn. Nou, ik heb hem gevonden hoor!

Pluspunten

• Zeer scherp beeld
  • Energieklasse A

Minpunten

• Had wel een extra hdmi poort mogen hebben

Arjan 22-06-2018

Briljante kleuren in een mooi design

Geschreven voor: HP 24es

We hebben dit scherm nu enkele weken in huis en aan allerlei vormen van gebruik blootgesteld. Video's bekijken, foto's bewerken en een verscheidenheid aan games hebben de revue gepasseerd. Het scherm komt overal goed mee weg. De kleuren zijn perfect en het beeld is heel rustig om naar te kijken.

De monitor is heel mooi vormgegeven en heeft een bijna onzichtbare monitorrand. De bijgeleverde voet is heel minimalistisch, maar biedt voldoende stabiliteit.

Pluspunten

• Full HD resolutie (1920x1080)
  • HDMI ingang
  • Goede responsetijd

Minpunten

• Geen speakers
  • Niet aan te sluiten op monitor arm
  • Niet in hoogte te verstellen

Secondcategory 19-06-2018

Mooi en goed beeldscherm

Geschreven voor: HP 24es

Het scherm heeft een helder beeld en geen last van reflectie. Wat een verschil met ons oude scherm! Het design is ook strak, waardoor onze werkplek er direct een stuk beter uitziet. Ook de installatie van het scherm is supereenvoudig, een extra pluspunt.

Pluspunten

• mooi design
  • helder beeld
  • geen reflectie

Minpunten

• niet in hoogte verstelbaar

Joris 17-06-2018

Functioneel en mooi

Geschreven voor: HP 24es

Een monitor welke ook nog eens een plaatje is voor op je bureau. Daarnaast heeft deze monitor geen rand om het scherm, waardoor de overloop tussen 2 schermen minimaal is. Samen met mijn HP Spectre 360 heb ik hiermee een fantastische oplossing zowel thuis als mobiel.

• Extreem dun

Minpunten

• Geen geluid in monitor

Anja WD 15-06-2018

Helder beeld

Geschreven voor: HP 24es

Na jaren tevreden te zijn geweest met mijn laptop, was dit beeldscherm een verademing. Makkelijk te installeren, een dunne rand en géén last van reflectie of vervelende lichtinval. Dus niet alleen mooi design, maar ook een prachtig beeld.
Het beeldscherm voldoet prima aan mijn eisen voor fotobewerking en illustraties. Zowel bij dag- als lamplicht kan ik goed uit de voeten met deze monitor. En de dunne rand is erg fijn wanneer je met meerdere schermen werkt.
Wel vind ik het jammer dat het beeldscherm niet in hoogte verstelbaar is.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Geen last van reflectie
  • Dunne rand

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

stefanb 15-06-2018

Prachtige monitor met helaas enkele nadeeltjes

Geschreven voor: HP 24es

Het beeld van de 24" monitor is ontzettend fijn. Ik kom vanaf een jaren oude 19" en wát een verschil is dit. Prachtig beeld, en mooi dat scherm een kleine rand heeft. Het grote nadeel vind ik dat de monitor niet in hoogte verstelbaar is en dat er geen dvi-hdmi convertor bijgeleverd is, maar deze koopt men voor een paar euro. Fijne monitor verder, zou hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Groot
  • Kijkhoek perfect

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Monique 09-06-2018

Het is een aanrader en de prijs doet het uitstekend

Geschreven voor: HP 24es

Het PC-scherm heeft een goed beeld. Heeft een dunne randje en het scherm is minder dan 1 cm dik. Het is een mooi design en zijn geld zeker waard. De kleuren zijn helder en duidelijk. Ben er blij mee, een aanrader! Verder super makkelijk om aan te sluiten en mee te werken. Kabels erin en go!

Pluspunten

• dun scherm
  • helder beeld

K-vin 09-06-2018

Hoge kwaliteit met een mooi design

Geschreven voor: HP 24es

Op een simpele manier heb je de voet van het beeldscherm gemonteerd en deze aangesloten op je PC. Wat meteen opvalt is mooie en moderne design. Ik heb het beeldscherm op mijn kantoor neergezet (aangezien ik daar vele uren per dag achter het beeldscherm zit). De beeldkwaliteit van het scherm is zeer goed. Ook bij vals licht blijft alles goed leesbaar. Je hebt bijvoorbeeld geen last van reflectie. De instellingen van het beeldscherm is gemakkelijk aan te passen.

mavvoorn 02-06-2018

Verademing in rust

Geschreven voor: HP 24es

Vanaf het eerste moment geeft dit scherm een schilderij van rust en kleur. Het gaat in mijn geval om mijn thuiswerkplek, naast de bank, op een krukje staat hij. Aansluiten, computer aan en meteen aan het werk kunnen met een prachtig scherp en rustig beeld. De kleuren zijn diep en prachtig en verder stoort me niets. Ik kan gewoon mijn werk doen, ontspannen met mijn favoriete game of genieten van mijn favoriete serie. Speakers zitten er niet in, maar die tijd is ook voorbij. Mijn computer ligt via HDMI aan mijn Harman Kardon versterker en die doet 7.1 wat hij moet doen. Geluid geven bij het scherpe beeld wat ik vlak voor mijn neus zie. Verder geen fratsen, gewoon wat deze monitor moet doen, aangaan als mijn computer aan gaat en het beeld geven wat ik nodig heb om te werken en te genieten. Ik had al het plan de monitor op te hangen, hij weegt maar 2,9 kg. In Duitsland een monitor arm besteld . De monitor heeft geen bevestigingsgaten, dus een marmoleum tegel van 15*15 cm met de platte kant achterop de monitor gelijmd met 2 secondelijm. Daarna de 4 schroeven van de bevestiging arm in het kurk van het marmoleum geschroefd en klaar is het. Misschien niet mooi, maar wel functioneel.

Pluspunten

• Scherp rustig beeld
  • Dun en licht

Minpunten

• Ophangen alternatief oplossen

richard 29-05-2018

Meer dan een normaal PC-scherm.

Geschreven voor: HP 24es

Het PC-scherm heeft een goed beeld. In de foto is het verschil in wit te zien tussen een oud en nieuw scherm. Verder gebruik ik vaak 2 schermen. Het dunne randje is ideaal om met 2 schermen naast elkaar te werken. Verder super makkelijk om aan te sluiten en mee te werken. Kabels erin en go!

Pluspunten

• mooie kleuren
  • dun randje
  • plug and play

Jvg 22-05-2018

Mooi scherm design fantastische kleuren

Geschreven voor: HP 24es

Toen ik besloten had om mijn laptop toch maar weer in te ruilen voor een desktop viel Mn oog op dit mooie scherm.
Installeren gaat gemakkelijk maar er is wel geen HDMI kabel bijgeleverd. Gelukkig hadden we die nog. Helaas geen ingebouwde speaker dit moet je ook los kopen.
Het is een mooi design (dun beeldscherm) en zijn geld zeker waard. De kleuren zijn helder en duidelijk. Ben er blij mee, een aanrader!

Pluspunten

• Mooi dun design
  • Prijs kwaliteit prima!
  • Heldere kleuren

Minpunten

• Geen HDMI
  • Geen ingebouwde speakers

jf050 19-05-2018

Zeer stijlvol design waar goed is over nagedacht.

Geschreven voor: HP 24es

Zeer stijlvol design waar goed is over nagedacht.
Zeer dun LCD-scherm met een zeer dunne rand.
Levensechte kleuren, weinig of geen reflectie.
Ik verwerk zeer veel foto's op mijn computer en dit scherm maak dat dat geen vervelend werk is. en verbruikt haast geen stroom.

Pluspunten

• Voordelige keus