Eizo FlexScan EV2450-BK - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Eizo FlexScan EV2450-BK op Kieskeurig.nl.

4,3

KlantX 04-11-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Eizo FlexScan EV2450-BK

Wel degelijk gebouwd, en op zich mooie kleurweergave. Het on-screen menu is handig te bedienen. Echter, kleine witte lettertjes op een donkere ondergrond krijgen toch hier en daar kleur, en de lichtafval vanaf de verticale randen is ronduit erg! Daar valt niet overeen te kijken bij lichte schermen. Had dit niet verwacht van Eizo. Teruggestuurd.

Pluspunten

• Degelijk
  • Kleurweergave

Minpunten

• Zeer opvallende lichtafval

M.foto 16-05-2020

Goeie beeldkwaliteit

Geschreven voor: Eizo FlexScan EV2450-BK

Makkelijk te installeren scherm, goede beeldkwaliteit voor het bewerken van foto's. Zelfs met de standaard instellingen- zonder externe kalibratie. Strakke en uiterst dunne omleisting van het beeld. Makkelijk in hoogte verstelbaar. Uiteraard niet de Superkwalitet van andere professionele eizo beeldschermen maar betaalbaarder.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Makkelijk installeren

Minpunten

• robustere voet

JBK2211 27-05-2017

Scherm Eizo EV2450 een drama

Geschreven voor: Eizo FlexScan EV2450-BK

Ik had een nieuwe monitor nodig en ik dacht laat ik mijzelf eens verassen met een nieuwe Eizo monitor, voeger was Eizo een goed merk weet ik uit ervaring want heb ik twee Eizo CRT monitoren gehad.

Helaas na binnenkomst va de EV2450 was de teleurstelling enorm.

Ik heb deze monitor na 2 dagen terug gestuurd vanwege het matte scherm en de zeer slechte leesbaarheid. Mijn ogen waren net een fotocamera, ze bleven maar scherpstelen (continu autofocus) maar kregen het beeld niet scherp op het netvlies. Dit was zo vermoeiend dat er géén ander optie was dan retour sturen.

De luidsprekers zijn om te huilen, zo erg dat het verstandiger was geweest om deze eruit te laten.

Nog contact gehad met de verkoper, het slechte scherm zou exemplarisch kunne zijn, dus de duurdere en nieuwere Eizo EV2451 besteld. Helaas, deze was net zo slecht. Dus voor mij géén Eizo meer, want het scherm is het allerbelangrijkste van een monitor.

Pluspunten

• Verstelbaarheid

• Leesbaarheid scherm
  • Luidsprekers