Eizo EV2450 - Reviews

Beeldverhouding
16:9
Formaat (cm)
60,45 cm

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

3,5

• Slecht

hidtje 28-06-2015 Product paar weken in bezit

Met geen mogelijkheid heb ik dit monitor kunnen instellen op een prettig en strak beeld. Pixels zijn bij tekst heel duidelijk te zien. Ik heb het omgeruild voor een Dell 2515 die wel qua beeld aan mijn wensen voldoet.

JBK2211 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Scherm Eizo EV2450 een drama

Ik had een nieuwe monitor nodig en ik dacht laat ik mijzelf eens verassen met een nieuwe Eizo monitor, voeger was Eizo een goed merk weet ik uit ervaring want heb ik twee Eizo CRT monitoren gehad.

Helaas na binnenkomst va de EV2450 was de teleurstelling enorm.

Ik heb deze monitor na 2 dagen terug gestuurd vanwege het matte scherm en de zeer slechte leesbaarheid. Mijn ogen waren net een fotocamera, ze bleven maar scherpstelen (continu autofocus) maar kregen het beeld niet scherp op het netvlies. Dit was zo vermoeiend dat er géén ander optie was dan retour sturen.

De luidsprekers zijn om te huilen, zo erg dat het verstandiger was geweest om deze eruit te laten.

Nog contact gehad met de verkoper, het slechte scherm zou exemplarisch kunne zijn, dus de duurdere en nieuwere Eizo EV2451 besteld. Helaas, deze was net zo slecht. Dus voor mij géén Eizo meer, want het scherm is het allerbelangrijkste van een monitor.

Pluspunten

• Verstelbaarheid

Minpunten

• Leesbaarheid scherm