Samsung Professionele Monitor T45F - Overzicht

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering

Prijsinformatie van Samsung Shop

Samsung - Professionele Monitor T45F

Officiële Samsung dealer Brandname

Onderstaande tekst is afkomstig van Samsung
Samsung adviseert je om uitsluitend aankopen te doen bij Officiële dealers. Hiermee heb je de zekerheid dat je een product koopt dat bestemd is voor de Nederlands markt en officieel is uitgerust met Nederlandstalige software en handleiding. Officiële dealers worden beleverd door Samsung Electronics Benelux of door Samsung Electronics Benelux erkende distributeurs en bieden volwaardige garantie en ondersteuning.

Voor 14:30 besteld, volgende werkdag in huis

• 5+ dagen
  • Check de website voor de levertijd|Gratis bezorgd > €20,-
  • Meer informatie
€ 169,00

Prijsinformatie van Amazon.nl

LF24T450FQRXEN

Levertijd

Tijdelijk niet op voorraad. Wij werken er hard aan om onze voorraden weer aan te vullen.

• Officiële Dealer
€ 179,00

Prijsinformatie van Alternate

Geniet van duidelijke details, ongeacht vanuit welke hoek je kijkt. Het IPS-scherm van de LF24T450FQRXEN behoudt de levendigheid van de kleuren en de helderheid op elke...

Officiële Samsung dealer Brandname

Onderstaande tekst is afkomstig van Samsung

op voorraad

Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Contrast ratio (typisch)
1000:1