Philips Brilliance 272P4QPJKEB/00 - Reviews

Beeldverhouding
16:9
Formaat (cm)
68,58 cm

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

CarloV 05-04-2015 Product maand in bezit

Ik ben heel blij met deze monitor. Kleuren zijn perfect. Zwart is ook helemaal zwart en wit is helemaal wit. Voor mij was belangrijk de resolutie. 2560x1440 en alle pictogrammen zijn goed groot en prima leesbaar. Ook goed dat de monitor in hoogte verstelbaar is. Zo kun je op ooghoogte naar je monitor kijken. De monitor is ook zuinig met energie want als je even weg bent gaat de monitor op standby zodat hij niet meer zoveel stroom verbruikt zodra je terug bent schakelt de monitor zichzelf weer in vanwege de sensoren die in de bezel verwerkt zijn. Inclusief webcam is ook mooi. Mooi voor een skype gesprek.
Voor een koopje gekocht bij CentralPoint.
1 nadeel knoppen voor instellen zijn als het donker is niet goed leesbaar maar overdag zijn ze prima te zien.

Jannemanne 14-04-2014

Geen seconde spijt van mijn aankoop.

Dit beeldscherm is niet alleen mooi, maar geeft het hele computergebeuren de juiste dimensie. Ik kan er perfect op thuiswerken maar ook perfect televisie op kijken. Een klein minpuntje vindt ik de knopjes voor instellingen onder het scherm. Je ziet ze bijna niet, maar je hebt ze gelukkig ook niet zo vaak nodig.
Nu dien ik nog een computer te kopen die deze hoge resolutie ook kan weergeven.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl