LG 23EA63V-P

Philips 240V5QDSB/00

Philips 240V5QDAB/00

Philips 240V5QDAB/00

BramHeuvel 05-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze LG monitor biedt waar voor je geld. Ik vind LG monitoren sowieso goede beeldkwaliteit afleveren en zo ook deze. De kleuren hebben een goede saturatie zonder "schreeuwend" te worden. Het contrast is prima. Ook is de uniformiteit van het beeldscherm erg goed, dat kun je van veel andere schermen niet altijd zeggen. Out of de box overheerst groen een beetje, dat is gemakkelijk te corrigeren. Eventueel zou je hem kunnen callibreren waardoor er ditrect verbetering zichtbaar is. De voet is te gammel dat is eigenlijk het enige minpuntje.

Leo0 25-02-2014 Product maand in bezit

Positief: Zeer scherp beeld. De monitor wordt kleur gekalibreerd geleverd. Zowel VGA, DVI en HDMI aansluiting.
Negatief: Monitorsteun voelt fragiel aan.

montitor 19-02-2014 Product paar weken in bezit

Beeld kwaliteit;
De beeldkwaliteit is erg mooi Ik had hiervoor een tv als monitor en dat was niet zo mooi als dit scherm.
Mogelijkheden;
De monitor heeft drie aansluitingen VGA,DVI,HDMI.De opzet
van het menu is prima en overzichtelijk.
Vormgeving;
Het is gewoon scherm.

Thijs1998 09-02-2014 Product paar dagen in bezit

Deze monitor heeft een scherp beeld. In het menu zijn veel instellingen te vinden die naar smaak aan te passen zijn. Met de drie ingangen zijn er genoeg mogelijkheden om de monitor aan te sluiten aan je videokaart. Het strakke uiterlijk en de dunne randen zorgen voor een keurige vormgeving. Voor deze prijs zeer de moeite waard!

Gokhan1991 03-02-2014 Product paar dagen in bezit

Beeldkwaliteit:
Mooi scherp beeld met wijde kijkhoeken.

Mogelijkheden:
HDMI, VGA, DVI en 3,5mm jack aansluiting. Maar mist helaas speakers anders hiervoor een 10 gekregen.

Vormgeving:
Een van de mooiste schermen met een hele dunne rand. De voet had wat steviger gemogen. Bij aan en uit zetten beweegt het hele scherm.

Simon VD 15-01-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige kleuren van uit verschillende perspectieven.
Een goede respondstime voor games.
kortom een zeer praktisch scherm voor verschillende toepassingen.

Kevin00 07-01-2014 Product paar weken in bezit

De kleuren van deze IPS monitor zijn een enorme verbetering tov een gewone lcd monitor. Ook de zwarttinten zijn beter. Alle aansluitingen zitten erop die ik nodig had. Ik gebruik hem zowel voor PS3 en PS4 en hij doet het op beide zeer goed.

kd85 23-12-2013 Product paar dagen in bezit

Scherm gekocht ter vervanging van een 7j oud 22" scherm, eveneens van LG. Wat een verschil in beeldkwaliteit en scherpte. Een aanrader voor wie perfecte kleuren wil. De kijkhoek van het IPS scherm enorm. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Alleen de voet kon wat beter uitgewerkt worden. Deze is nogal wankel.

Yoda41 22-10-2013 Product paar dagen in bezit

Uiteindelijk niet ontevreden over deze monitor. Beeld en kleuren zijn goed. Ik heb hem wel moeten kalibreren. Groen was duidelijk dominant. Dit is echter bij te stellen. De voet is wat gammel maar daar heb ik verder geen last van ondervonden. Wel is er een backlight lek linksonder. Dit lek valt wel op bij donkere scenes en wat mij betreft net binnen het toelaatbare. Maw, de afwerking had beter gekund, maar geen slechte monitor voor deze prijs.