MSI Z170A GAMING M5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MSI Z170A GAMING M5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sjors van Schie 09-07-2016

Top moederbord

Geschreven voor: MSI Z170A GAMING M5

Top moederbord goede prijs voor de kwaliteit die je hebt het moederbord heeft leuke lichtjes en heeft ook nog een led display waar je de hitte kunt bekijken al je processor al met al een top moederbord!

Edwin 08-06-2016

MSI Z170A M5 Review

Geschreven voor: MSI Z170A GAMING M5

Uitstekende moederbord, veel mogelijkheden om te overklokken en koeling dat u tevreden bent met zal zijn.

thomin 13-05-2016

Review Mainboard

Geschreven voor: MSI Z170A GAMING M5

Hij is supersnel en voorzien van een geweldige geluidskaart.
Ook installeert hij software die je ervaringen met gamen beter maakt.

Als u ooit en probleem met een van u MSI producten hebt dan kan je altijd gemakkelijk contact opnemen en vragen stellen.

Good 9/10

Beattact 31-03-2016

Aandacht voor alles

Geschreven voor: MSI Z170A GAMING M5

Dit is het eerste moederbord die ik ooit heb gekocht. Het is lastig om een goed moederbord te vinden als je dit nog nooit hebt gekocht. Dit moederbord heeft mij zeker niet teleurgesteld.

MSI in dit moederbord echt overal aan gedacht. Alle kabels kunnen aansluiten met het moederbord en hoeven slechts een paar millimeter in het zicht te zitten.Ook zijn de aansluitingen voor de SATA-kabels en USB 3.0 poorten handig weggewerkt achter de grafische kaart.

Een andere feature die mijn leven echt een stuk makkelijker maakte was de Killer Network Chip. Deze chip zorgt er voor dat tijdens het gamen alle mogelijke bandbreedte naar je game gaat. Niet meer alle vensters sluiten voordat je gaat gamen!

Dit moederbord is echt top, voor een Skylake build is deze eigenlijk niet te passeren voor zijn prijs.

Paul 06-02-2016
Geschreven voor: MSI Z170A GAMING M5

Wil je echt een goeie moederbord wat niet te duur is dan raad ik je de Z170A GAMING M5 aan van MSI.

Hij is supersnel en voorzien van een geweldige geluidskaart.
Ook installeert hij software die je ervaringen met gamen beter maakt.

Als u het product in bezit hebt zult u er echt geen spijt van krijgen.
U kunt het product aanmelden op de site van MSI om meer game content te krijgen waaronder een game code naar keuze en een overzicht op de garantie.

Daarom was mijn keuze ook al snel gemaakt.