Asus SABERTOOTH 990FX R2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus SABERTOOTH 990FX R2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Michielhallodan 19-01-2015
Geschreven voor: Asus SABERTOOTH 990FX R2.0

Wat een geweldig moederbord is dit zeg. een MONSTER. Dikke 10 voor alles. draait heel mooi stabiel. Ook overklokken zeer veilig door alle sensoren op het bord. Temp. monitoren gaat heel goed met alle asus software.

Rikkel 27-06-2014
Geschreven voor: Asus SABERTOOTH 990FX R2.0

Ik heb dit moederboard ongeveer een jaar geleden gekocht .Bij aankomst bleek hij defect.Heb via mycom een nieuw moederboard gekregen.De laaste 3 maanden heb ik steeds last van sata aansluitingen die niet goed functieoneren dan vallen de harddiks uit of dvd spelers en moet de kast weer open om met de aansluitingen te rommelen .Ik heb de indruk dat de verticale aansluitingen op het moederboard niet goed werken of te zwaar worden belast door de krachten van verticale aansluiting .Een moederboard dat gebracht word als dat voldoet aan militare eisen vind ik niet juist .