Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon N-10BK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Hans Deijk 11-02-2021
  • Product gekregen

slecht geluid

Geschreven voor: Denon N-10BK

Hoe kan het dat deze set een zeer slecht dof en mat geluid geeft alsof er geen hoge tonen bestaan ik heb het er met denon over gehad maar ze wuiven dit weg alsof er niets aan de hand is de set staat nu in de schuur en de oude set staat nu weer in de kamer kortom ik heb deze set gekregen ik zou hem nooit kopen het geeft echt een zeer slecht geluid ( toch wel zonde om een dure set in de schuur neer te zetten) groet Hans

Marcel 02-03-2019

Mooie vormgeving, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Denon N-10BK

Ik heb deze set gekocht omdat deze wit was en het merk goed bekend staat. Veel mogelijkheden, zoals bluetooth, netwerkaansluiting en afstandbediening. Via Heos-app kan je de set ook met je smartphone bedienen. Veel internetzenders verkrijgbaar. Set heb ik aangesloten op de tv, geeft een veel beter en ook duidelijker stereogeluid. Display is ook helder en overzichtelijk en kan ook gedimd worden. Je kunt de display ook uitschakelen als je de set niet aan hebt staan. Of je kiest ervoor dat de klok getoond wordt. De wekfunctie kan ook handig zijn.
Verder geven de speakers een mooi vol geluid en was het voor mij belangrijk dat er een cd-speler in zit. Een cd geeft toch vaak een betere geluidskwaliteit dan bijvoorbeeld mp3. Over mp3 gesproken: ik kan mijn harddisk van 1.5 Tb direct aan de voorkant aansluiten en alle muziek op de schijf bereiken en afspelen. Superfijn!
Uitzoekdingetje: als je zelf voor dj speelt slaat de set je afspeellijst vanzelf op. Wil je na het laatste gespeelde nummer gewoon verder gaan met de 'volgende' toets, dan begint de set de zojuist gespeelde afspeellijst weer te spelen. Je moet dan eerst de afspeellijst wissen voordat je verdergaat. Dit is een wat onlogisch stukje waar je handigheid voor moet ontwikkelen.
Uistekende audioset, een sieraad in de woonkamer. Ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Duidelijke afstandbediening
  • Goed geluid
  • Witte uitvoering echt wit, ook de bedrading

Minpunten

• Summiere handleiding

Dennis 10-02-2019

Alles in één zonder compromissen

Geschreven voor: Denon N-10BK

Niks anders dan lof over de N10 van Denon. Ik heb dit geluidssysteem gekocht vanwege de vele mogelijkheden. De installatie is een fluitje van een cent, binnen een paar minuten kon ik de N10 al volledig gebruiken. Ik heb hem aangesloten op mijn tv en het geluid is echt zeer goed te noemen. Ook is de HEOS multiroom gemakkelijk te gebruiken om via mijn telefoon muziek te streamen. Ook belangrijk: vanwege het knappe design is mijn vriendin ook blij met onze keuze.

Zeer tevreden en ik zou iedereen dit apparaat aanraden.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Alles in één

Minpunten

• Bovenkant zit snel onder de vette vingers