Panasonic SC-PM254EG-S - Reviews

Kleuren
zilver
Type/soort
miniset

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

Stoer 22-10-2018

CD microsysteem met goede DAB

Een mooi en handig formaat CD 'spelertje', het design is eenvoudig, net als de handleiding en bediening. Geweldig! Eindelijk een goed werkend systeem waar je niet eerst voor gestudeerd hoeft te hebben om het aan de gang te krijgen. We draaien weer 'ouderwets" CD's. Het geluid is meer dan goed en de boxen kunnen de watts goed aan. De radio is zonder geruis te beluisteren omdat de DAB zijn werk goed doet. tot nu toe heel enthousiast.

Pluspunten

• klein en handig formaat
  • simpele handleiding

Nynke 14-11-2018

Een prima microsetje met cd speler en radio

Het is weer heel leuk om een cd speler met radio in huis te hebben. Het is een compact apparaat en eenvoudig te installeren. Het geluid is oké. De snoeren zijn wat kort, waardoor de boxen niet heel ver uit elkaar kunnen staan. En het snoer van de stekker is veel te kort. Jammer, want dan moet er een verlengsnoer tussen. Het snoertje van de antenne moet je met een plakbandje aan de muur plakken. En dat is ronduit kneuterig. Als je het niet doet, dan lukt het met de radio niet. Hoezo niet gewoon een ouderwets telescoop antenne? Verder is hij prima.

Pluspunten

• handig te bedienen
  • eenvoudig te installeren

Minpunten

• korte snoeren
  • antenne met plakband aan de muur

CornevdPol 03-11-2018
  • Product gekregen

Goed product. Mooi geluid.

Het is een mooi product. Klein en compact. Het geluid is zeer goed. Met de DAB+ zenders heb je een hoop keuze aan radiostations. (Storings vrij). Ook het koppelen van je telefoon via Bluetooth is zeer gemakkelijk.

Pluspunten

• DAB+
  • Bluetooth
  • Usb

Edith 29-10-2018

Klein,maar maar vol Power

Toen het product binnen kwam dacht ik wat een klein ding dat kan nooit veel zijn......
Maar toen heb ik het uitgepakt en geïnstalleerd wat heel wat heel gemakkelijk ging. Cd en radio werken uitstekend.. de andere functies moet ik nog uit testen maar tot nu gaat het prima super geluid.

Malou 25-10-2018

Leuke radio/cd speler

Dit microsysteem doet me een beetje denken aan mijn cd speler die ik vroeger op mijn slaapkamer had staan, het is een klein formaat audio systeem met 2 losse boxen. Het is makkelijk aan te sluiten, ondanks het kleine formaat komt er een super goed geluid uit! Wat ik zelf fantastisch vind is dat ik via DAB+ naar de radio kan luisteren, geen last meer van slecht ontvangst! Tevens kan ik mijn muziek streamen via bluetooth.

Pluspunten

• goed geluid
  • mooi formaat
  • bluetooth
  • USB

Samantha 24-10-2018

Fijne speler met mooi geluid!

Wat een superfijne set is dit! Het was voor mij alweer even geleden dat ik echt actief naar CD's heb geluisterd, maar met deze set komen ze toch weer vaker uit de kast haha. Het meest gebruik ik deze set echter voor het luisteren van muziek van Spotify op mijn mobiel via Bluetooth. Dit ging super simpel: Je hoeft enkel de modus bluetooth aan te zetten op de speler, en het apparaat op te zoeken met je mobiel. Heel fijn! Er komt een mooi geluid uit de boxjes, die de hele ruimte goed vult (sorry buren, haha). Ik ben fan! Enig nadeel is voor mij wel dat de stekkerdraad een beetje kort is, zonder verlengsnoer beperkt je dat wel een beetje in waar je de set neer kan zetten in je woning. Verder is dit gewoon een heerlijke degelijke set, gewoon zo'n CD set van vroeger, maar dan in een nieuw jasje met verbeterde ontvangst, geluid, en een Bluetooth aansluiting!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Bluetooth aansluiting

Minpunten

• Snoer stekker beetje kort
  • Geen batterij voor afstandsbediening bijgeleverd

berend 24-10-2018

Klein maar fijn

Leuke kleine radio/stereo toren met dab+ . het aansluiten is makkelijk geleverd met een dab+ antenne . formaat is klein maar vergis je niet in het geluid . met de kleine formaat luidsprekers komt er toch een mooi en helder geluid uit dit setje . bediening is heel gemakkelijk dab+ wat een verademing mooi helder geluid en ik als Groninger kan in Gelderland ook RTV noord op de radio luisteren . ook kun je nog de zenders van fm hier op ontvangen . je kan zowel van fm als dab+ zenders vastzetten appart van elkaar , en met een cd speler heb je echt een compleet leuke kleine stereo set . waar ondanks zijn formaat toch een goed geluid uit komt . Dit alles is te bedienen via een handige kleine afstandsbediening kortom erg tevreden over dit setje

Pluspunten

• Klein toch mooi geluid
  • Dab+
  • makkelijk te bedienen
  • mooi design

Lois K 24-10-2018

Mooi design en zeer goed geluid

Een compacte cd-speler met een geweldig geluid. Het maakt niet uit of je het geluid extra hard zet, het vervormd niet. De cd-speler heeft een simpel en strak design. Past perfect in de kleine woning die ik heb. De speler zelf had misschien ietsje zwaarder mogen zijn, want druk ‘m vaak weg. Of ik moet gewoon wat zachter doen… Naast de oude cd’s, kan de cd-speler ook verbinden met Spotify en dat vind ik echt een dik pluspunt. Helaas wordt de afstandsbediening geleverd zonder batterij. Deze doet het alleen goed als je mikt op de cd-speler zelf. Dus wil je weer al je oude cd’s van zolder halen, maar ook de top 40 van deze week luisteren, zou ik deze cd-speler zeker aanraden. Gemakkelijk in gebruik en een mooi, klein design.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bluetooth

Minpunten

• Afstandsbediening moet goed mikken
  • Geen batterij voor afstandsbediening bijgeleverd

Martijn79 19-10-2018

Mooi setje voor op de kinderkamer

Vorige week netjes het artikel ontvangen.
Direct mee bezig geweest alles was erg duidelijk en gebruiksaanwijzing niet nodig gehad toch en klein puntje van kritiek er wordt geen baterij bijgeleverd.
Hij is klein en compact, gebruiksvriendelijk,vol geluid.
Nadeel is wel de dhb+ signaal in huis is te zwak dus we moeten hem met de antenne buiten het raam gebruiken hij staat dus altijd bij het raam met het raam open.
Overige functies makkelijk te bedienen bluetooth is makkelijk te koppelen.
Al met al tevreden.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Goed geluid

Minpunten

• Dhb+ ontvangst in huis is er niet
  • Geen batterij meegeleverd