Panasonic SC-PM254EG-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-PM254EG-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

DelanoN 09-09-2019

Mooie compactte cd speler

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Echt een hele fijne cd speler voor bij ons in huis. Omdat wij niet zo'n groot huis hebben, waren we opzoek naar een compacte cd speler en ook nog eens bij ons huishouden past. Ook is het natuurlijk erg fijn als er meerdere manieren zijn van muziek afspelen en dat kan deze Panasonic product natuurlijk. Erg fijn is de bluetooth mode waardoor je hem veel gebruikt. Zeker aangezien we een jong gezin zijn dat veel van muziek houd. En het erg leuk vind om muziek op te zoeken.

Het geluid is echt prima voor ons hij kan goed hard afspelen en is ook als die op de achtergrond staat prima duidelijk te horen. De bass kan je aan passen en zo dreunt die niet zo of kan je het juist lekker een beetje voelen. Voor echte liefhebbers van de bass is het wel een beetje te zacht.
Het is voor ons echt een top aankoop gebleken en die blijft ook lekker lang bij ons.

Pluspunten

• Geluid
  • Compact
  • Mooi

Minpunten

• Bluetooth niet met iedere telefoonn

CarBB 07-08-2019

Mooi compact

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Gaf mij op om dit product te testen. Had er niet veel verwachtingen bij, maar het product verbaasd mij zeer. Ondanks zijn mini zijn, geeft ie goed geluid. T is makkelijk aan te sluiten, de antenne draadjes zijn lekker ouderwets en grappig. Dacht daardoor de radio zou storen maar geeft een goed geluid. Klinkt wel anders dan via kabel, maar doet er niet voor onder. Via bluetooth mijn speellijst afspelen maakt het helemaal interessant om het product dagelijks te gebruiken. Ideaal voor kleine ruimtes om te plaatsen met een vol geluid.

Elise 02-08-2019

Goed geluid, onnodige investering

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Het geluid is zeker mooi! Daar is geen twijfel over mogelijk. Bij nummers met een zware bas, kan het geluid hier en daar zeker te kort schieten. Er kunnen cd’s in, maar die heb ik zelf niet meer in mijn bezitting. Bij gebrek aan een grote hoeveelheid cd's, is deze investering af te raden.

De Bluetooth functie werkt, maar voegt voor mij weinig toe. Ik wilde bijvoorbeeld de speakers aansluiten op mijn tv zodat ik van het goede geluid kon genieten. Helaas is dat niet mogelijk.

De radio werkte niet, maar dat kan liggen aan de locatie van de Panasonic, en het feit dat wij in een soort bunker wonen.

Voor deze prijs had ik dat eerlijk gezegd wel verwacht. Het goede geluid gaat voor mij niet op tegen de missende aspecten voor deze prijs.

Pluspunten

• Zuiver (hoog) geluid
  • Kamervullend

Minpunten

• Weinig extra's
  • Kan niet verbonden worden met tv

PauHPT 30-07-2019

Klein en compact

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Ik wilde deze hebben omdat het mij erg deed denken aan het stereotje wat ik vroeger als tiener had. Toen ik de stereo uitpakte merkte ik wel wat verschil: het is allemaal erg licht. Zo licht dat ik begon te twijfelen aan de kwaliteit. Eenmaal aangesloten viel deze mij ook erg tegen. Je kan de bass en treble wel aanpassen, maar dit doet niet veel voor het geluid. Ik vind het erg schel.
Het nadeel van de FM radio is dat je natuurlijk een antenne hebt; twee draadjes. Die moet je toch steeds verplaatsen voor goed ontvangst. Dat is een beetje jammer. Nou wist ik ergens wel dat dat hoort bij een radio, maar toch. Dus toen maar gauw over op het streamen. Werkt goed! Streamen kan via bluetooth of een USB-kabel.
De radio set is compact en past op veel plekjes, maar ik snap nu wel waarom er ooit van die speakertjes zijn gemaakt: je hebt nu namelijk drie losse blokken in plaats van 1 onderdeel waar je muziek uit komt. Ik ben niet helemaal overtuigd van de comeback van de kleine stereotoren.

Pluspunten

• Klein
  • Compact

Minpunten

• Slecht geluid
  • Ouderwetse antenne

jipR 27-07-2019

Mist functionaliteiten

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

De Panasonic micro-HiFi systeem is een paar dingen wel en een paar dingen zeker niet. Ik heb het product nu een maand in gebruik en merk dat ik hem steeds minder aan het gebruiken ben. Ik wil graag een analyse geven waardoor dat komt.

De voornaamste reden dat ik het systeem minder aan het gebruiken ben is door wat functionaliteiten die missen. De voornaamste: aux port. Voorheen luisterde ik altijd muziek via mijn Chromecast Audio. Dit dongeltje past altijd chill op een aux kabel en heeft zelf connectie met het internet. Dat maakt het super gemakkelijk om al je favoriete muziek te casten. Om muziek nu van je telefoon naar het systeem te krijgen moet je Bluetooth gebruiken, dat werkt op zich prima, maar heeft zeker zijn gebreken. Zo wil je je telefoon in de buurt laten van het systeem etcetera. Dit is natuurlijk persoonlijk aan mij maar als je je hierin kunt vinden. Neem het vooral mee voordat je het systeem koopt.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Licht en klein systeem

Minpunten

• Geen Aux aansluiting
  • Geen subwoofer

Leonieke 22-07-2019

Klein maar fijn

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Het pakketje is binnen. Eerst maar eens uitpakken. Jeetje wat een klein torentje is het. De boxjes voelen goed van gewicht, maar het torentje voelt wat plastic-achtig aan.
De Boel maar eens aansluiten. Dat gaat supermakkelijk, de kabeltjes zijn makkelijk aan te sluiten door de kleur. De stekker in het stopcontact en draaien met de CD.
De afstandsbediening die erbij zit heeft jammer genoeg nog geen batterij (ook niet in de doos terug te vinden), dus even alles op het torentje regelen. Aansluiting door middel van bluetooth is heel simpel, knopje op torentje drukken en zoeken met de telefoon en hup, verbonden. De muziekdienst werkt goed met het torentje, alleen het geluid dat er uit komt is voor mijn kamer van 22 m² net aan genoeg. Mijn andere box kan deze ruimte beter aan. De radio is super, goede verbinding en het geluid is voor zover mogelijk goed. De usb functie heb ik niet uitgeprobeerd aangezien ik alles via mijn telefoon regel en dus geen muziek meer op een USB stick heb staan.

Pluspunten

• Klein
  • snel aan te sluiten

Minpunten

• geluid
  • geen batterij voor afstandsbediening

Yander 21-07-2019

Mooi geluid en handig in gebruik

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

De set is heel eenvoudig te installeren, wat zeker een pluspunt is. In principe is het mogelijk om alles te installeren zonder de handleiding te gebruiken. Wat verder erg prettig is aan dit product is dat je zowel je (oude) CDS kunt afspelen via de CD-speler, maar ook gewoon vanaf je telefoon of ander device muziek kunt streamen vanaf bijvoorbeeld Spotify of YouTube door middel van de Bluetooth functie. Hierdoor Kun je heel eenvoudig jouw eigen favoriete nummers afspelen. Voor de liefhebbers is het ook mogelijk om radio te beluisteren via DAB+, wat af en toe ook wel erg leuk blijft.

Dit product is erg eenvoudig in gebruik doordat je er een simpele en duidelijke afstandsbediening bij krijgt. Zo zet je het product aan vanaf je bank en hoef je er niet eens heen te lopen!

Het geluid van de boxen is erg zuiver en mooi, ook kunnen de boxen voor normale omstandigheden hard genoeg. Wat ik wel een beetje mis bij dit product is een echt goede bas. Voor muziek waarbij het echt gaat om de bas, zoals de hardere stijlen, is het jammer dat je geen subwoofer hebt en of kunt bijvoegen. Verder is het geluid erg goed!

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Gebruiksgemak (en afstandsbediening)
  • Verschillende opties (bluetooth, CD, DAB+)
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Geen diepe bas
  • Korte kabels vanaf de speakers (1.5m)
  • Geen uitbreidingsmogelijkheid

Tinusv13 20-07-2019

Compact apparaat, makkelijke bediening

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Ondanks het bestaan van moderne systemen, zoals Sonos, is het fijn om weer een mini set te gebruiken die alle functies combineert. Internetradio, CD, Bluetooth maakt het een compleet systeem. Vooral mooi om ook weer mijn CD verzameling uit de kast te kunnen halen. Het design is in orde, hoewel de achterkant van de speakers mooier had gekund. Geluidskwaliteit is voor een dergelijk apparaat zeker voldoende.

Pluspunten

• Bediening
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Antenne radio

Anissa 03-12-2018

Makkelijk in gebruik, goeie kwaliteit

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Het product is zeer makkelijk te installeren. Iemand die niet handig is met het in elkaar zetten van apparatuur; zou dit alsnog kunnen. Daarbij is het een ideale muziekspeler. In elke ruimte van het huis te plaatsen. Ik gebruik voornamelijk de optie met aansluiting bluetooth. Erg makkelijk via mijn telefoon aan te sluiten. En de DAB+ is super! Was in het begin even zoeken hoe het werkt ivm de antenne. Maar werkt zeer goed. Radio heb ik niet vaak gebruikt omdat ik de kwaliteit van DAB+ veel beter vond.

Ik raad dit product zeker aan. De kwaliteit van geluid die uit de boxen komt is prettig. Perfect voor een feestje; of als achtergrond muziek in huis. Verder de afstandbediening die erbij komt is erg handig. Vanaf de keuken bijvoorbeeld naar een volgende zender of nummer switchen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik
  • Bluetooth voor tel bijvoorbeeld
  • Digitale radio
  • Afstandbediening

Minpunten

• Bluetooth zoeken op andere tel was lastig

Nynke 14-11-2018

Een prima microsetje met cd speler en radio

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Het is weer heel leuk om een cd speler met radio in huis te hebben. Het is een compact apparaat en eenvoudig te installeren. Het geluid is oké. De snoeren zijn wat kort, waardoor de boxen niet heel ver uit elkaar kunnen staan. En het snoer van de stekker is veel te kort. Jammer, want dan moet er een verlengsnoer tussen. Het snoertje van de antenne moet je met een plakbandje aan de muur plakken. En dat is ronduit kneuterig. Als je het niet doet, dan lukt het met de radio niet. Hoezo niet gewoon een ouderwets telescoop antenne? Verder is hij prima.

Pluspunten

• handig te bedienen
  • eenvoudig te installeren

Minpunten

• korte snoeren
  • antenne met plakband aan de muur

CornevdPol 03-11-2018
  • Product gekregen

Goed product. Mooi geluid.

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Het is een mooi product. Klein en compact. Het geluid is zeer goed. Met de DAB+ zenders heb je een hoop keuze aan radiostations. (Storings vrij). Ook het koppelen van je telefoon via Bluetooth is zeer gemakkelijk.

Pluspunten

• DAB+
  • Bluetooth
  • Usb

Edith 29-10-2018

Klein,maar maar vol Power

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Toen het product binnen kwam dacht ik wat een klein ding dat kan nooit veel zijn......
Maar toen heb ik het uitgepakt en geïnstalleerd wat heel wat heel gemakkelijk ging. Cd en radio werken uitstekend.. de andere functies moet ik nog uit testen maar tot nu gaat het prima super geluid.

Malou 25-10-2018

Leuke radio/cd speler

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Dit microsysteem doet me een beetje denken aan mijn cd speler die ik vroeger op mijn slaapkamer had staan, het is een klein formaat audio systeem met 2 losse boxen. Het is makkelijk aan te sluiten, ondanks het kleine formaat komt er een super goed geluid uit! Wat ik zelf fantastisch vind is dat ik via DAB+ naar de radio kan luisteren, geen last meer van slecht ontvangst! Tevens kan ik mijn muziek streamen via bluetooth.

Pluspunten

• goed geluid
  • mooi formaat
  • bluetooth
  • USB

Samantha 24-10-2018

Fijne speler met mooi geluid!

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Wat een superfijne set is dit! Het was voor mij alweer even geleden dat ik echt actief naar CD's heb geluisterd, maar met deze set komen ze toch weer vaker uit de kast haha. Het meest gebruik ik deze set echter voor het luisteren van muziek van Spotify op mijn mobiel via Bluetooth. Dit ging super simpel: Je hoeft enkel de modus bluetooth aan te zetten op de speler, en het apparaat op te zoeken met je mobiel. Heel fijn! Er komt een mooi geluid uit de boxjes, die de hele ruimte goed vult (sorry buren, haha). Ik ben fan! Enig nadeel is voor mij wel dat de stekkerdraad een beetje kort is, zonder verlengsnoer beperkt je dat wel een beetje in waar je de set neer kan zetten in je woning. Verder is dit gewoon een heerlijke degelijke set, gewoon zo'n CD set van vroeger, maar dan in een nieuw jasje met verbeterde ontvangst, geluid, en een Bluetooth aansluiting!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Bluetooth aansluiting

Minpunten

• Snoer stekker beetje kort
  • Geen batterij voor afstandsbediening bijgeleverd

berend 24-10-2018

Klein maar fijn

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Leuke kleine radio/stereo toren met dab+ . het aansluiten is makkelijk geleverd met een dab+ antenne . formaat is klein maar vergis je niet in het geluid . met de kleine formaat luidsprekers komt er toch een mooi en helder geluid uit dit setje . bediening is heel gemakkelijk dab+ wat een verademing mooi helder geluid en ik als Groninger kan in Gelderland ook RTV noord op de radio luisteren . ook kun je nog de zenders van fm hier op ontvangen . je kan zowel van fm als dab+ zenders vastzetten appart van elkaar , en met een cd speler heb je echt een compleet leuke kleine stereo set . waar ondanks zijn formaat toch een goed geluid uit komt . Dit alles is te bedienen via een handige kleine afstandsbediening kortom erg tevreden over dit setje

Pluspunten

• Klein toch mooi geluid
  • Dab+
  • makkelijk te bedienen
  • mooi design

Lois K 24-10-2018

Mooi design en zeer goed geluid

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Een compacte cd-speler met een geweldig geluid. Het maakt niet uit of je het geluid extra hard zet, het vervormd niet. De cd-speler heeft een simpel en strak design. Past perfect in de kleine woning die ik heb. De speler zelf had misschien ietsje zwaarder mogen zijn, want druk ‘m vaak weg. Of ik moet gewoon wat zachter doen… Naast de oude cd’s, kan de cd-speler ook verbinden met Spotify en dat vind ik echt een dik pluspunt. Helaas wordt de afstandsbediening geleverd zonder batterij. Deze doet het alleen goed als je mikt op de cd-speler zelf. Dus wil je weer al je oude cd’s van zolder halen, maar ook de top 40 van deze week luisteren, zou ik deze cd-speler zeker aanraden. Gemakkelijk in gebruik en een mooi, klein design.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bluetooth

Minpunten

• Afstandsbediening moet goed mikken
  • Geen batterij voor afstandsbediening bijgeleverd

Stoer 22-10-2018

CD microsysteem met goede DAB

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Een mooi en handig formaat CD 'spelertje', het design is eenvoudig, net als de handleiding en bediening. Geweldig! Eindelijk een goed werkend systeem waar je niet eerst voor gestudeerd hoeft te hebben om het aan de gang te krijgen. We draaien weer 'ouderwets" CD's. Het geluid is meer dan goed en de boxen kunnen de watts goed aan. De radio is zonder geruis te beluisteren omdat de DAB zijn werk goed doet. tot nu toe heel enthousiast.

Pluspunten

• klein en handig formaat
  • simpele handleiding

Martijn79 19-10-2018

Mooi setje voor op de kinderkamer

Geschreven voor: Panasonic SC-PM254EG-S

Vorige week netjes het artikel ontvangen.
Direct mee bezig geweest alles was erg duidelijk en gebruiksaanwijzing niet nodig gehad toch en klein puntje van kritiek er wordt geen baterij bijgeleverd.
Hij is klein en compact, gebruiksvriendelijk,vol geluid.
Nadeel is wel de dhb+ signaal in huis is te zwak dus we moeten hem met de antenne buiten het raam gebruiken hij staat dus altijd bij het raam met het raam open.
Overige functies makkelijk te bedienen bluetooth is makkelijk te koppelen.
Al met al tevreden.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Goed geluid

Minpunten

• Dhb+ ontvangst in huis is er niet
  • Geen batterij meegeleverd