Pioneer X-HM36D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer X-HM36D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Rien 10-08-2018

Mooie vorm, goede bij-de-tijdse mogelijkheden

Geschreven voor: Pioneer X-HM36D

Er is sprake van een middelmatig gebruiksgemak (een te kleine afstandsbediening, een ontbreken van cijfers om voorkeurzenders aan te zetten en een ontbrekende manual die je pas na veel googlen vindt).
De degelijkheid oogt voldoende tot goed, het merk Pioneer heeft ook een prima reputatie, zeker op auto-audio gebied. Maar de tijd zal leren of dit echt zo blijft.

Pluspunten

• Merk
  • Vormgeving
  • Eigentijdse mogelijkheden
  • DAB / Internetradio
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Vindbaarheid manual
  • Afstandsbediening
  • Toepassing voorkeurzenders
  • Lengte speakerkabels

George M. 31-03-2018

Klein, met mooi geluid

Geschreven voor: Pioneer X-HM36D

Prima setje met mooi geluid en een redelijk vermogen. Zelfs de bassen komen met deze kleine speakers goed tot hun recht. Bediening is simpel maar de afstandsbediening wel een beetje klein. De DAB+ is mooie optie. Qua mogelijkheden een leuk setje. Speakerdraden hadden iets langer mogen zijn. Afwerking van het materiaal is netjes.