Philips BTB3370/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BTB3370/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

H.Bouwstra 04-01-2017

Kwaliteit geluid via FM en DAB+, via Bluetooth niet OK

Geschreven voor: Philips BTB3370/12

Radio o.a. gekocht vanwege extra functionaliteit om via Bluetooth muziek te kunnen afspelen op een goede radio. Echter zeer mat en gedempt geluid via Bluetooth (gebruik Apple producten) in tegenstelling tot geluid via FM en DAB+ ontvangst. Dus alleen kopen indien je geen gebruik wilt maken van Bluetooth!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit goed via FM en DAB+
  • Mooi zwart design

Minpunten

• Bluetooth geluidskwaliteit slecht
  • Korte kabeltjes naar boxen
  • Afstandbediening weinig bereik
  • Bedieningsgemak kon beter

Miauf 19-07-2016

Prima DAB+ radio met CD-speler

Geschreven voor: Philips BTB3370/12

Pas bij de BCC gekocht, de DAB+ in combinatie met de CD-speler en het geluidsvermogen is de reden van aanschaf. Het geluid is uitstekend, zoals ik ook van Philips verwacht had.
Ik wilde na 25 jaar wel eens een nieuwe stereo, en deze klinkt vele malen beter dan mijn oude stereo.

willem47 07-12-2015
Geschreven voor: Philips BTB3370/12

pas gekocht bij de Mediamarkt.
Leuk klein ding, alles is zwart dus slecht leesbaar, afstandbediening te klein.
Geluid is redelijk, ontvangst van fm is goed, maar van de dab+ is er helemaal geen ontvangst, terwijl we wel in de ontvangst-regio zitten.