Philips BTB3370/12 - Reviews

Componenten
tuner
Muziekvermogen
USB-aansluiting

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,9

Miauf 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima DAB+ radio met CD-speler

Pas bij de BCC gekocht, de DAB+ in combinatie met de CD-speler en het geluidsvermogen is de reden van aanschaf. Het geluid is uitstekend, zoals ik ook van Philips verwacht had.
Ik wilde na 25 jaar wel eens een nieuwe stereo, en deze klinkt vele malen beter dan mijn oude stereo.

RikkiD 29-01-2017

Mooi systeem met irritante nadelen

Op websites was de beoordeling van dit apparaat goed. Ook verkopers waren enthousiast. Ik heb 'm daarom aangeschaft. De eerste twee dagen was ik ook enthousiast en blij met mijn aankoop. Maar daarna bleken de kleine nadeeltjes en gebreken best wel irritant te worden. Zo is het volume na aanzetten altijd stand "5", ongeacht de stand waarop die stond tijdens uitzetten. Misschien om gehoorbeschadiging te voorkomen? Ik zet het volume regelmatig op stand 2 of 3 (heb nog goede oren schijnbaar...) en het eerste dat ik moet doen na aanzetten is het standaardvolume van "5" terugdraaien. Moet toch mogelijk zijn dat het volume altijd omlaaggebracht wordt als het bij uitschakelen hoger is dan "5", maar daaronder met rust gelaten wordt? Suggestie voor volgende firmware?

Dan de afstandbediening. Die is behoorlijk klein en houdt niet lekker vast. Bovendien moet je het ding exact op het systeem richten anders reageert het systeem niet. Schijnbaar is de signaalhoek van de afstandsbediening heel klein? Ik heb andere philips HIFI systemen en daar kan ik de afstandsbediening op de muren of het plafond TEGENOVER het systeem richten, en daar reageert 'ie dan gewoon op.
Bediening vanaf het apparaat zelf lukt wel: start, stop, pauze, vooruit, achteruit. Maar bijvoorbeeld een album vooruitspoelen gaat niet. Vooruit/achteruit is alleen voor tracks.

En dan het laatste nadeel: verwijderen van mp3-nummers. Het kan een gebrek zijn door de compacte afstandsbediening maar een mogelijkheid om een mp3-nummer te verwijderen van een usb memorystick ontbreekt.

Philips Klantenservice heeft z'n best gedaan en van alles nagekeken, nagevraagd en gecontroleerd maar helaas zijn dit gebreken by design, oftewel leer er maar mee leven.

Nu weet ik waar ik volgende keer op moet letten...

Blinked 17-01-2017

Meer dan tevreden, maar......

Wat een prima microset met een goed geluid, goede opties, een prijs-kwaliteitsverhouding die netjes is!
Ik ben erg tevreden met de aankoop?

Echter;
Waarom zijn de draden naar de speakers zo dun en kort? En waarom kan ik deze dan niet zelf vervangen? (Er zit geen aansluiting op de speaker maar de draden lopen zo de speaker in)

H.Bouwstra 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit geluid via FM en DAB+, via Bluetooth niet OK

Radio o.a. gekocht vanwege extra functionaliteit om via Bluetooth muziek te kunnen afspelen op een goede radio. Echter zeer mat en gedempt geluid via Bluetooth (gebruik Apple producten) in tegenstelling tot geluid via FM en DAB+ ontvangst. Dus alleen kopen indien je geen gebruik wilt maken van Bluetooth!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit goed via FM en DAB+
  • Mooi zwart design

Minpunten

• Bluetooth geluidskwaliteit slecht
  • Korte kabeltjes naar boxen
  • Afstandbediening weinig bereik
  • Bedieningsgemak kon beter

WB51 25-03-2016

Klein maar een prachtig geluid.

Dit microsysteem is een week in mijn bezit en heb geen spijt van deze aankoop, mooi helder geluid en ik kan mijn iPod aansluiten en ben met DAP+ voor de toekomst van radio verzekerd.
Een nadeel net als mijn Home cinema set ook van Philips is het display nauwelijks bij daglicht leesbaar.

willem47 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

pas gekocht bij de Mediamarkt.
Leuk klein ding, alles is zwart dus slecht leesbaar, afstandbediening te klein.
Geluid is redelijk, ontvangst van fm is goed, maar van de dab+ is er helemaal geen ontvangst, terwijl we wel in de ontvangst-regio zitten.