Pioneer X-EM12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer X-EM12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

roza 40 22-04-2015
Geschreven voor: Pioneer X-EM12

De set is super klein en kan je overal plaatsen. Voor 115 euro verwacht je niet dat er zo'n mooie sound uitkomt. Ik luister vooral klassieke muziek en uit de boxen komt echt een helder en warm geluid. Ik heb inmiddels 2 dure stereosets versleten maar deze kleine vind ik het mooist klinken. Het is een aanrader!

GHeike 10-01-2015
Geschreven voor: Pioneer X-EM12

Vandaag dit minisetje gekocht. Erg makkelijk instelbaar, alles werkt prima. En het meest verbaasd ben ik over het geluid. Voor zo'n kleine installatie komt er een ruimtelijk geluid uit. De voorgeprogrammeerde geluidsinstellingen geven meerdere mogelijkheden: classic, flat, pop, rock, pop, jazz. Onwijs mooi geluid komt uit de 2x15 watt boxen wat ik niet had verwacht. Voor deze prijs een echte topper!