Pioneer X-HM32V-K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer X-HM32V-K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D 20-01-2019

Matig apparaat

Geschreven voor: Pioneer X-HM32V-K

Op het eerste gezicht mooi setje, radio doet het op de kabel goed. Eerst twee weken alleen op radio gebruikt en niet verwacht dat de rest flopt. CD/DVD speler maakt veel lawaai , is echt storend als je ook zacht muziek wil luisteren of een dvd kijkt, beeld is overigens wel goed. Aansluitmogelijkheden zijn ook goed maar de mogelijkheden bij mp3 afspelen zijn te weinig, bijv. geen shuffle of auto resume. Er van uitgaande dat een mp3 mediuw {CD/USB stick} veel meer nummers bevat dan een CD is het heel vervelend dat je telkens van het begin af aan moet luisteren terwijl je het einde nooit haalt. Even terzijde, ik heb een autoradio van 55 euro die dat wel allemaal heeft. Afspelen via bluetooth klinkt zeer matig, USB stick met de zelfde mp3's gaat beter maar dan heb je dus voornoemde problemen. Kortom ik ben niet tevreden met dit product, helaas kan ik hem niet meer terugbrengen omdat ik een deel van de verpakking al weg heb gedaan.

Pluspunten

• Voldoende aansluitingen

Minpunten

• CD/DVD speler maakt lawaai
  • Geen shuffle op mp3

alexander.p 01-01-2019

Prima apparaat met voldoende connectiviteit en goed geluid

Geschreven voor: Pioneer X-HM32V-K

Voldoende connectiviteit o.a. naar TV geluid via 2-way bass reflex luidsprekers luisteren met maximale geluidsniveau 60W. FM doet het matig en is afhankelijk van de te korte meegeleverde kabel/antenne. Memory functie - knop 5 - werkt niet en men kan niet handmatig radiozenders opslaan. Gratis beschikbare Wireless Streaming App voor Android/iOS voor draadloze muziek via Bluetooth werkt naar behoren.

Pluspunten

• USB-poort
  • HDMI aansluiting
  • Ingebouwde CD/DVD - speler
  • Voldoende connectiviteit
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Memory functie werkt niet
  • FM doet het matig
  • Korte meegeleverde kabel/antenne
  • Geen HDMI kabel meegeleverd