Cambridge Audio MINX Xi wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Cambridge Audio MINX Xi wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

sfinx333 25-04-2015
Geschreven voor: Cambridge Audio MINX Xi wit

Geweldig apparaat, zeer muzikaal en met veel mogelijkheden!

Heb zelf een behoorlijk hifi verleden altijd Rotel als versterker gehad maar het was toch tijd om mijn Rotel receiver "bakbeest" van 25 kg te vervangen voor een slimmere en vooral ook kleinere versterker.

Deze cambridge heeft slechts een vermogen van 2x40 watt maar dit ga je beslist niet merken! Mijn zware B&W P6 kan hij met gemak aan!
Ik heb deze versterker eerst geleend en een aantal dagen daarna gekocht omdat hij me erg goed beviel.

De versterker blinkt uit in connectiviteit, hij speelt moeiteloos mijn bestanden af via mijn nas waarop ik voornamelijk flac bestanden heb staan. Via de app van cambridge, stream magic lite kun je door de mappen bladeren en ook heel handig een internetstation zoeken en selecteren.

De app werkt uitstekend en is beter als de stream magic app, die steeds vastloopt.

De behuizing zelf is van metaal en kunststof en ziet er goed uit, de afstandbediening ligt goed in de hand en ziet er ook goed uit. Display is eenvoudig maar goed af te lezen, alle informatie staat erop vermeld.

Wel een paar goede bananenstekkers kopen voor de aansluiting van de luidsprekers, deze zitten redelijk dicht bij elkaar en zonder stekkers heb je kans dat de draden elkaar raken.

een bluetooth antenne en wifi antenne zitten er standaard bij.
Al met al zeer tevreden met dit apparaat wat je voor slecht 550 euro kunt kopen!