Sony CMT-SBT100B alles-in-één audiosysteem met draadloos streamen - Reviews

Componenten
tuner, cd-speler
Muziekvermogen
USB-aansluiting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony CMT-SBT100B alles-in-één audiosysteem met draadloos streamen op Kieskeurig.nl.

5,3

Molenaar 02-06-2018

dab+ ontvanger

Geschreven voor: Sony CMT-SBT100B alles-in-één audiosysteem met draadloos streamen

Dacht een kwaliteits-product van Sony te kopen maar wat een sof. De ontvangst is bar slecht tot soms geen. Het lijkt de jaren 50 wel. Het toestel heeft op al op diverse plekken in huis gestaan om een betere ontvangst te krijgen geen resultaat. De geleverde DAB+ / FM antenne ontvangt niks alleen als je dit draadje vasthoud dan krijg je geluid. Een test met een goedkoop draagbare dab+ toestel gaf perfecte ontvangst.

Pluspunten

• vormgeving
  • mooie afmeting

Minpunten

• ontvangst zeer slecht

Jitze 23-05-2017

Waardeloos ding, Sony onwaardig

Van Sony had ik wel iets beters verwacht. 20 seconden opwarmtijd voor een stereo set? CD's/DVD's starten duurt een eeuwigheid. Bijgeleverde DAB+ / FM antenne ontvangt niks.
Waarom dan nog een 5, omdat de Bluetooth prima werk en het geluid goed is.

Pluspunten

• Bluetooth verbinding

Minpunten

• Opstarttijd
  • Radio ontvangst

muziekgenieter 27-04-2017

goede prijs, prima geluid

Toestel is makkelijk te installeren, alles werkt prima, goed geluid. Prima kwaliteit voor een prima prijs.

Pluspunten

• prijs
  • makkelijk installeren
  • duidelijke afstandbediening

Minpunten

• korte snoertjes voor boxen, maar zijn te verlengen