Sony CMT-SBT300WB alles-in-één audiosysteem met draadloos streamen

Pioneer X-HM76

Pioneer X-HM76

Pieters2 31-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Apparaat werkt goed met USB netwerk enz. De DAB radio werkt met de oorspronkelijke antenne niet goed. De gevoeligheid van de draad antenne is niet voldoende en daardoor geen ontvangst binnen huis.

Ik heb zelf van paar meter coax een DAB antenne gemaakt. En achter op het toestel een verloop naar f connector gemaakt. Signaal kwaliteit zit nu tussen de 50-70% wat prima is. Maar out of the box antenne aansluiting is een zware onvoldoende.

Albert 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

De Sony cmt sbt300wb is een mooie kleine miniset
Met een zeer duidelijk display en een goed geluid
Afstand bediening werkt goed ook op grote afstand Antenne is aan de korte kant maar de draad heb ik aan gesloten op de kabel dus dan heb je genoeg zenders het aanbod van Dap+ is niet zo groot
Maat KPN is hier mee bezig
Draadloos netwerk aansluiten was even lastig maar werkt verder voor het geld niet verkeerd
Mvg Albert

Kiwifox 23-12-2014 Product maand in bezit

Geen Nedelandse handleiding,internetradio is beperkt door de apps die je moet gebruiken.
DAP+ is goed echter de ontvanger is niet echt gevoelig.
de speakers hebben een interne galm,speakers kinken goed maar voor een echte kenner dus niet helemaal.
Kortom een leuke set met veel mogelijkheden voor die prijs.
Het aanzien is ook goed.

Pieters2 03-01-2014 Product paar dagen in bezit

Prima miniset van Sony.
Het systeem heeft veel mogelijkheden. De bediening via de app valt me wel wat tegen en ik heb nog niet zo veel internet stations kunnen vinden.

De DAB+ antenne is kort en hierdoor is de ontvangst niet altijd goed te noemen. De radio moet bij een raam staan voor goede ontvangst. Als de TV die erbij staat aan gaat valt de ontvangst weg. Waarschijnlijk stoort de Sony TV rond de 270 Mhz van de DAB+.

Geluid uit de kleine speakertjes is best goed. Redelijk wat power ook in de lage tonen, echter ik vind de hoge tonen wat tegenvallen. Ik denk dat de bandbreedte van de tweeeters wat beperkt is en dat hierdoor de hoge tonen niet zo goed door komen als bij mijn 20 jaar oude zelfbouw speakers.